Gjest Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Mener å huske det var i hvertfall 2-3 stykker til En skulle på samme klokkeslett som meg også, klokken 10. Jeg til UL på Haukeland, flere som skal dit? Har termin 9 juni så langt. Artig å se om det er flere :-)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Johoo Alva! Vi skal på UL samme dag og samme tid hihi Da må vi "møtes" her inne etterpå og fortelle hvordan det gikk! Vil dere vite kjønnet? Det vil vi - hvis vi får sett da. Men først og fremst krysser jeg fingrene for et friskt barn
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Så absolutt, bare håper de kan se det! Vi er sikkert ikke tilbake før godt utpå ettermiddagen, har 1,5 time å kjøre hver vei og skal shoppe litt først også før vi må hente ungene, lage middag osv. Får se om jeg får logget meg inn når barne-tv begynner :-)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Vi skal også på UL på mandag. Kl. 12.00 i Kristiansand. Vi gleder oss meget. Håper å få vite hva det blir. Men er fornøyd når de sier at alt er som det skal være :-) Og etterpå skal vi ut og handle babyting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå