mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 hei alle sliter med mageknip..har også vært dårlig i magen, rennende avføriig( sorry detaljer) i 3 dager, skjønner ikke hva jeg kan ha spist. kommer og går sånn i bølger..irr da jeg er student å sitter på forelesning og d rumler og verker i magen:( noen andre som har hatt sånn? har tidl vært obstipert...som er vanlig takker for eventuelle svar klem
VinterSol+2 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 hm, vanskelig å si.. føler du kvalme i tillegg? Magesmerter, kombinert med rennende avføring og kvalme er jo ofte tegn på matforgiftning. Da er det ofte ikke annet å gjøre enn å tømme kroppen helt, slappe helt av et døgn eller to og la bakteriene rase fra seg. MEN noen bakterier er jo mer hardføre enn andre(snakker av erfaring, jeg sleit med salmonella i halvannet år) så er du veldig dårlig lønner det seg å komme seg til legen, det finnes jo medisiner, om de er i stand til å finne ut hva det er. Viktig at du drikker mye, så du ikke blir dehydrert!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 hei takk for svar... kvalmen kommr og går enda, men d er pga av situasjonen min, har vært sykemeldt..kommer ofte når jeg er sliten og trøtt. er sulten og spiser vanlig kost, rugbrød og sånn kan jo være noe jeg ikke har tålt, vet ikke om magen er mer sensitiv for mat nå enn tidligere. har aldri vært plga med magen men tenkte på en ting, kan mage smertene også komme når man har UVI? urinveisinfeksjon? har ikke vært mye plaga med det heller dette er mitt 2 svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå