Gå til innhold

Marikatte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Åssen går det meed deg?? Er du i bedre form...

Vel, jeg har skiftet nick sea jeg snakka med deg sist. Vet ikke engang om du husker meg. Men du hjalp meg enormt etter at jeg ble operert for exu. Dette var i beg av sept....

Vel, jeg husker bare at du prata om at du hadde en abort, så lurte jeg egentlig bare på åssen den var. Jeg var inne i går etter MA... 13 uker på vei...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, har du hatt en MA? Det var fryktelig trist:-(

Hadde en spontan abort i 2003, men det var så tidlig at jeg ikke skjønte det før etterpå at jeg hadde vært gravid fordi jeg fikk de samme symptomene som ved exu bortsett fra at det var smertefritt.

Hvordan går det med deg nå da?

*sender deg mange varme klemmer og tanker!*

Skrevet

Ja, nå var det på'n igjen.

Enda ei natt på sykehus. Men nå havna jeg på b2, det var fult på g3, så da flytta de meg. På en måte var det like greit. De var flike og hadde tid til oss der, og det var godt....

Måtte jo gjennom en fødsel. De ville ikke ta en utskrapning når jeg var så langt på vei... Prøvde å få de til å få ta utskrapning, men det ville de ikke. Men nå i ettertid er jeg egentlig glad for det. Det var tøft når det sto på med modningspiller og alt, men det var egentlig like greit i ettertid. Det er jo det beste for kroppen... Det sure var at jeg måtte til utskraping etterpå, det avr igjen rester i livmora. Og selvfølgelig var vakthavende lege ho jeg fikk langt oppi halsen når jeg var inne for exu'n..Holdt på å be ho pelle seg ut, men ville bare bli ferdig, så da ga jeg f.....

Off... Var ikke no moro detta, men vi får prøve igjen om ei stønn...

Åssen går det med deg a?? Du begynner vel å få kul på magen nå... Var jo gravid når jeg fikk masse hjelp a deg sist gang... Skal vita at du var en skikkelig støtte da. Var så godt å snakke med noen som hadde vært igjenom det samma som meg....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...