Gå til innhold

Er det bare jeg som synes det er direkte utrivelig her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier jo å være så bra stemning her, men de siste par dagene synes jeg dette har forandret seg...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss ikke det e kommet nå innlegg i dag æ ikke har lest yns æ det e kosli her inne!! :-) ka du tenke på da?

Skrevet

Helt enig med deg...HI. Pleide å gå inn for litt info og gøy, men nå er jeg her lite lenger.

Skrevet

Hei, jeg har fått med meg det som har skjedd, og jeg anbefaler deg å ikke skrive innlegg som dette. Det hauser bare opp saken, det er det eneste du oppnår. Bedre å la det ligge og la den gode stemningen komme tilbake :)

Skrevet

Hva er det som er så utrivelig da?

Nevn et eksempel?

Har aldri sett noe utrivelig jeg.

Og jeg er alltid anonym, men ikke utrivelig forde!

Skrevet

Ja det har du nok rett i Anonym. Ble bare litt usikker på om jeg var i dårlig humør eller noe...

Skrevet

har ikke vært her på noen dager,så jeg aner ikke.

men....jeg smiler og vinker til deg jeg.ser du det??? =)

Skrevet

Hæ? Har jeg ikke fått med meg.. Er her inne stort sett hver dag og har ikke fått med meg at det er noe annerledes her enn ellers.

Skrevet

Titter som regel innom et par ganger om dagen, har ikke merket noe utrivelig jeg..

Gir deg en klem og skyver bort det slemme :o)

Skrevet

Hva skjer?

Skrevet

Jeg har merket det godt, alle de anonyme så spør om så ekkle,helt psyko tingene. Jeg er anonym nå for gidder ikke bli bombandert av de hvem de nå er. Er mye bedre og bare holde seg på skravla der kan en ikke være anonym så der er det ikke sånn. Vet at det blir jobbet for og få vekk anonym knappen her og helder lage et egent anonym forum.

Skrevet

Det er bare å innse at når det er så mange kvinnfolk på et sted, så blir det mye dritt. Særlig når man kan være anonym.

Ser sånne innlegg som det her hele tiden, det var på bim og det er her. Går en liten stund mellom hver gang, bare..

Det er nok bare å stikke fingeren i jorda, dette er internett... Synd, men sånn er det.

Skrevet

Har vært mye, mye verre enn det er nå for tiden! Bare la vær å svar på teite, ekle innlegg :)

Noen som er litt syke etter oppmerksomhet her inne noen ganger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...