Gjest Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Hva er egentlig forskjell på vogntypene under? - Bagvogn - Kombivogn - Duovogn - Sportsvogn - Joggevogn
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Bagvogn: Bogn med bare bag, altså ingen sittedel. Men er vel ryggstøtte i en del bager, tror jeg. Kombivogn: Her legger du bagen inn i sittedelen, altså sitter både bag- og sittedelen på vogna samtidig. Som regel er disse vognene litt tyngre av den grunn. Duovogn: Følger med en sittedel, og en bagdel. Du bytter når barnet vokser ut av bagen. Sportvogn: Som regel lettere vogn med sittedel, egner seg ikke de første månedene. Joggevogn: Hmmm, der vet jeg egentlig ikke helt. Men regner med at det er en vogn som er ok å jogge med, sikkert god fjæring etc. TROR JEG DA, kommer vel sikkert noen eksperter under her og arresterer meg
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 takker og bukker! Du har ikke tilfeldigvis peil på fordeler og ulemper mellom kombivogner og duovogner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå