Gå til innhold

Er det normalt....


Lene83*har født*

Anbefalte innlegg

er der normalt med litt blod i utfloden når man tisser?ser det når j tørker meg.er bare bittelitt..men blir bekymret..har aldri blod i trusa.er forresten i uke 6 nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være, men det er ikke godt å si det sikkert. Jeg mistet i uke 8, og begynte å blø på samme måten. Bittelitt til å begynne med, så mer.

En venninne av meg blødde gjennom hele svangerskapet, men ingenting var galt, og hun fikk en frisk og stor unge. I mitt første svangerskap blødde jeg bittelitt i uke 5, det gikk også helt fint.

 

Har du hatt det lenge?

 

Hvis det ikke tiltar, er jo det et godt tegn.

 

Men jeg ville uansett tatt en tur til legen for å måle HCG-nivået.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har ik hatt det lenge...er bare i dag j så det..også litt helt i begynnelsen.men det er vel ganske normalt eller? har lege time på mandag..får håpe alt er som det skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kan være til noen trøst......så har jeg blødd mye så langt i svangerskapet,og jeg er nå i min 10. uke.

Har tatt innv. ul 3 ganger,og alt er i sin skjønneste orden:)

Er mange som kan blø gjennom hele svangerskapet,men det er ikke noe morro!

Blir så mye usikkerhet rundt det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar... :) godt å høre at dette kan være helt normalt.. blir godt å komme til legen på mandag. Det siste jeg vil er å miste min lille venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke til og legge under bordet at blødninger kan være tegn på andre ting også,men det trenger ikke være noe galt om en blør:)

Det har i hvertfall jeg fått erfare!!!

Lykke til........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg blødde litt på fredag.. det var ganske lite.. dro til lege for rådgivning... han sa jeg skulle bevege meg minst mulig på 3 dager: ingen jobbing, løfting, hopping, brå bevegelser... Jeg har ikke blødd siden..det er jo snart en uke siden..

 

tror ikke du trenger å bekymre deg =) Men forstår deg godt... det er ikke gøy når du oppdager blod.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...