Gå til innhold

lar dere babyene sove ute?


marguritten

Anbefalte innlegg

hvem lar sine små tasser sover utenfor?

jeg har enda ikke latt elisa sove ute enda.

det har vært en del tåke og kaldt,så vi venter til det "rette vær" kommer.

 

 

 

men er det andre som lar de sove ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke latt Thea sove alene ute ennå... men jeg har gått noen lange turer med ho, og det virker som om ho er lik meg liker å sove ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Amalie (snart 3 uker) får sove ute i vogna si. Helsesøster mente bestemt at det ikke var noe problem, så lenge det ikke er mye vind, nedbør eller under -10 gr. ute. Har bestemt meg for at -5 er kaldt nok, men så langt har vi kun hatt -4. Lar henne ikke ligge så lenge da, et par timer er nok. Sjekker ofte at hun ikke er kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikkje gjort det enda...Syns det e så skummelt når ho e så lita, men det e vell æ som e overhysterisk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke latt henne sove ute enda, sover mest inne, eller i vogna når vi er i byen! Hun er 3 uker i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslingen er 4 uker imorgen og har sovet i vogna siden han var en uke gammel.

Vi er ute og rusler en tur hver dag og da sovner han før vi er ute av porten og våkner ikke før vi er vel hjemme igjen :-)

Blir ikke så veldig lenge enda da, 2-3 timer på det meste.

Tror frisk luft virker veldig søvndyssende på ham iallefall.

Heldigvis er det svært mildt her vi bor enda (Oslo +9 grader i dag !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke turd å la han sove ute enda. Synes det er litt skummelt...:) Er 2 1/2 uke gammel, så jeg tror jeg venter litt før jeg gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, småtten sover ute... hvis han sover når vi kommer hjem fra tur står han enten i døråpningen eller i yttergangen.. Må få oss en babysitter, da kan jeg stenge utedøren når han sover ute.. Her er det kjempemildt, 8-10 grader, så for kaldt å sove ute er det i hvertfall ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...