Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Har ei vennine med termin 9 dager før meg å magen hennes er mye større en min!! Kan noe være galt?Liten baby?Lite fostervann? Sist jeg var hos doktoren var målene helt normale men det er jo 3 uker siden nå.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 kanksje venninna di har større mage enn normalt? siden målene dine er helt normale er det nok ikke noe og bekymre seg for;o)
MONAK Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Bare vær glad til du! Jeg har også "liten" mage, enda jeg ligger helt på normalkurven. Det kommer an på din kroppsbygning og fasong, din høyde og vekt osv. osv.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Føler ikke at hun er noe spesiell stor heller. Tenkte om babyen kanskje ikke har vokst så mye i det siste.. Er det mulig?
En liten mamma Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har ei veninne som har termin tre dager etter meg, og magen hennes er gigantisk i forhold til min! Men jeg ligger fint innenfor det grønne området på SF-kurven, over den røde streken faktisk mens min venninne ligger UNDER streken! Det er jo livmora som blir målt, har legen min forklart meg, og størrelsen på magen kan variere veldig selv om SF-målene er helt like! Magene våre og kroppene våre er jo så forskjellige før vi blir gravide, det er de også nå som vi har barn inni der! Ikke bekymre deg du -vi skal ikke sammenligne oss med andre, alle er forskjellige!!! (men om du likevel gjør det så kan du jo enten få din kjære til å måle SF på deg, eller ta en rask tur innom legen og bli målt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå