Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Noen her som har bekkenløsning som har prøvd vanntrening? Hjelper dette bra?
paulinen Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg driver med vanntrening og det funker som bare det. Anbefales virkelig. Dersom jeg må velge mellom fysikalsk behandling og vanntrening tilrettelagt for gravide med bekkenløsning, så velger jeg det siste, men foreløpig har jeg begge deler og det fungerer veldig bra. Litt travelt blir det med 3- 4 behandlinger i uka, men siden jeg er 100% sykemeldt så er det fint å ha noe å gjøre også. Det viktigste er at du ikke venter. Må innrømme at det ikke er noe særlig stas å stille opp på badetrening i størrelse hvalross med ubarberte legger og badehette på hodet, men du så deilig det er etterpå. Det er verdt alle ydmykelser Så ikke nøl, hopp uti
paulinen Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Nå er det jo slik at det er fult lovlig å barbere leggene sine, men selv har jeg stoooooooooore problemer med å nå helt ned så det utgår for min del
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Takk for svar! Må si jeg gruer meg litt til å stille opp i badedrakt ja..... Er det vondt mens du trener ? gruer meg litt for dette ettersom det er vondt bare jeg beveger meg ellers
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Å gå i varmtvannsbasseng når man har bekkenløsning gjør veldig godt. Jeg går selv på slik trening. Men vi får streng beskjed om å ikke presse slik at vi får smerter når vi utfører øvelsene.
Dobbel Latte Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Har gått på vanntrening med instruktør i 6 uker nå, og kan ikke få fullrost tilbudet. Bekkensmertene er nesten borte, og mens jeg er i vannet, gjør det ikke vondt i det hele tatt. Deilig å kunne bevege seg så fritt! Anbefales! Også forebyggende for de som ikke allerede har problemer med bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå