Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Huff kikka litt i går... Og jeg er jo ikke spes tynn fra før, så dette blir jo gøy:( Hvor handler dere mammatøy i str hest??
grå :) Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 bestilte meg fra motherhood.com jeg. i butikkene går det som oftest opp til 46/48 bare.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har sett at www.ellababy.no har noen store størrelser. Se der.
*Villekulla* Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har kun kjøpt brukte mammaklær jeg. La inn en annonse på finn og la til at jeg bruker str. 46/48. Fikk masse respons og klærne passet perfekt selv om jeg ikke prøvde de på forhånd. Prøv det du også :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 jeg har kjøpt på hm.com, de som er svarte,hvite,beige og rød... litt vide til 249, de var store i xl... kjempe fornøyd!!! jeg er 160 og veier 100, så jeg er jo ikke akkurat liten jeg, men dem var passe!
mamma.til.3 Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Mammahuset.no har jeg kjøpt en større størrelse enn jeg brukte før jeg ble gravid, og de har passet fint.
samboer87 Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 kjøpte på hm i størelse Medium hehe moro å kunne bruke medium i et klesplagg! gruer meg til å kjøpe klær etter graviditeten jeg...
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Jeg handla faktisk de første mammaplaggene i str medium. Dette var på h&m. Dette blir jo kjempebra tenkte jeg! Nå er jeg i uke 32 og sliter noe. Jeg har vokst ut av str medium og large for lenge siden. Sitter igjen med 3-4 bukser som passer. Har 1 skikkelig god bukse, og det er ikke engang mammabukse, men en joggebukse som jeg kjøpte på bib avd.. topper har jeg ikke problemer med, da har jeg kjøpt xl og de passer enda.. men vokser jeg mer nå så aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg... Eventuelt en striesekk med bånd i livet på? Mammaklær er det ikke så mye av i utgangspunktet, men mammaklær i str hest som du sier er det utrolig lite av...
~ms_freia~ Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Hei! Var faktisk min mamma som kjøpte mine mammaklær (er 162 og 99 kg)...hun ante ikke størrelsen min...hadde kjøpt 2 bukser og 2 flotte topper...og alt passet perfekt...ene buksa er ennå altfor stor, så har jo litt å vokse i:) Kjøpt på h&m...ANBEFALEs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå