Gå til innhold

Hvor ofte ammer dere på natta? (3 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

?? bare litt nysgjerrig jeg på åssen dere har det??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger.. kommer litt an på når småen legger seg og siste pupp før natta.. vanligvis amming kl 0300 og 0600..men kan mase om pupp kl 0100 også dersom tidl i seng (før 20.00)

Skrevet

Døgnrytmen er ikke helt på plass etter jula ennå, men vanligvis er det nattinatt mellom 19 og 20, pupp kl 13 og kl 05. Deretter vil småtten helst opp, men det vil ikke mamman. Han trenger også å sove mere, vet bare ikke sitt eget beste :-) Putter smokk eller henter han opp i min seng, så sover vi til 7 eller 8 avbrutt en del ganger av smokk eller pupp.

I jula var vi ofte på middagsbesøk, så da vente han seg til å sovne kl 18 - 19, for deretter å vekkes i 23-tiden og kjøre bil hjem og legges i senga. Det gjorde han også et par dager etterpå selv om vi var hjemme, dvs sovnet av seg selv kl 18 når vi trodde han bare skulle ha en lur, sov til kl 23 og var våken som et lys. Han trodde vel han skulle ut og kjøre bil :-) Stakkar liten, ikke greit når vi roter det sånn til for han.

Skrevet

her e frøkena 4 mnd.. men ho legg seg kl22, så e det ikkje pupp før kl. 06 om morran.., så søv ho tell 11-12, å puppe igjen da..

sånn har det vært sia ho va 2 mnd..

Skrevet

Her er det natt rundt 19 for de små. Ammer før jeg legger meg rundt 23-24. Ammer da igjen midt i svarte natta 03-04 og tidlig morra 05-09. Alt ettersom.

I natt var det krav om mat både 02 og 04 så det er litt forskjellig. Som regel er det 2 nattmåltider.

Skrevet

1-3 da, alt etter som :-)

Skrevet

Min vil ha mat med 2-3 timers melllomrom, så kan bli både 3 og fire ganger.. Begynner å bli slitsomt, men jeg håper det retter seg nå som vi har begynt med fast føde :o)

Skrevet

Huff, han er 6 mnd snart, så ikke aldersgruppen jeg.. :oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...