Gjest Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Har prøvet på dagstid og han elsker det. Skal prøve og gi ham flaske med det før natten. Noen der har prøvet det?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Min gutt begynte å få det fra 6 mnd. Og må si det er noe av det lureste jeg har gjort. Er man feks på biltur eller på farten ellers slipper man å sitte å kline med den grøten. Det er så enkelt og lett at det er ikke for ingenting svenske myndigheter har gått ut å advart mot for mye velling. Ikke fordi velling er usunt. Men det er så lettvint at late foreldre ikke blir flink nok til å gi annen mat som middag, frukt, youghurt og skiver.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Har du prøvet og gi det til natten? Det er vanliog i Danmark, men har ikke prøvet det endnu
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Bruker du flaske med vellingtut? Eller har du stukket større hull i flaska? Jeg synes det er så vanskelig å finne vellingtut i butikkene. Og synes det er vanskelig å lage hull i flaskesmokken som er passe stort til velling...
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Har laget størrer hull selv. Har taget en stor nål, varmet den over en flamme og deretter ind i smokken. Dette er tips fra vellingens land :-) Alle barn får velling i Danmark. Hvor kan man kjøpe det heroppe?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 I velsorterte butikker (jeg fant på stor Ica) selger de bambino vellingtut. De har både vanlig velling tut og fullkornvelling tut som jeg bruker til nesle fullkornvelling med pæresmak. De passer til alle flasker du får på rema osv. Vet dr.brown har noen flasker med y tut som kan brukes og. Gutten min får velling til frukost (med en gang han står opp) og en etter kvelds. Den blir liksom det siste klubbeslaget før søvn.
Mathoka Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Hmmm...kanskje jeg skal prøve det, er så dumt at vi aldri kan dra noen steder hvor de ikke har barnestol i tiden rundt måltidene. Nytter jo ikke å gi han grøt når han sitter på fanget...Får gå til innkjøp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå