Gå til innhold

Tenner - kan de bli urolige om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten min på 1.5 år har ikke fått så fryktelig mange tenner ennå.....oppe har han fått en del + noen jeksler...men nede drøyer de veldig med å komme.....har bare fått 2 (!) der...... Siste nettene han ligget veldig urolig - og stadig ropt på mamma....ikke fått roet seg ordentlig igjen......kan det være tegn på at flere tenner er på gang??? I natt var han skikkelig urolig et par timer.....og jeg tenkte at hvis han har vondt i tennene er det jo plagsomt...jeg gav han litt flytende paracet...og da roet han seg veldig og sovnet virkelig til igjen.... Flere osm har hatt det på samme vis eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan nok tenkese4 det skyldes tennene ja.. ;o)

snuppa her er av ig til urolig på nettene når tennene bryter frem... :o)

Skrevet

Å jeg HATER jeksler. Det var kryss i taket her når de fire første kom igjennom. De to første kom med to ukers mellomrom (det var en morsom måned, ja!), men de to siste tok nesten tre mnd å bryte igjennom. August til Oktober. Det er så man ønsker seg en runde med feber slik at de kommer lettere...

Hjørnetennene har gått ganske fint i sammenligning.

Skrevet

Ja! Dei kan bli urolege om natta når dei får tenner. Då guten vår fekk forrige tann var han grinete om dagen + uroleg om natta i 2-3 veker. 3-4 netter måtte vi gje han paracet for at han skulle sovne igjen. Visste ikkje heilt kva som var gale, men så dukka no tanna opp etter ei stund. Kvir meg enormt til jekslane, dette var tross alt berre ei framtann (han har vore veldig plaga av alle saman)...

Skrevet

JA. Vi har fått fire tenner fra 15 desember til 4 januar. 2 av dem er jeksler... det har vært en drøy jule og nyttårshelg.... lite søvn, mye våkning, grining og dårlig appetitt. Vi er raus med paracet, synes det er viktig at han får sove godt om natten.

Skrevet

Nøyaktig samme erfaring her. Her kom fire jeksler på en gang.. det var en urolig periode der han våknet flere ganger hver natt....

Skrevet

Jeg som skrev om at jeg trngte tips ang jenta mi som har voknet ett par kvelder...

Mulig det er tenner???

Har 5 tenner, og ingen av de plaget nattesøvnen..........

Hva tror dere?

(Ikke meninga å kuppe tråden asså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...