VinterSol+2 Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 den 5februar! Jeg ringte JM i dag, for det hadde legen sagt at jeg skulle ha gjort. men tenke seg til, de hadde sendt meg brev i dag! Ting ordner seg for snille jenter vettu! Med litt flaks er mannen min hjemme på den tiden også, så han får vært med!
*panama* med to søte små Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Så spennende!! Jeg venter fortsatt på innkalling jeg:o( Jeg vet det blir en gang mellom 21 og 28 januar da;o) Har jeg litt og gå etter værtfall!!
VinterSol+2 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2007 men du vet at du får automatisk innkalling? for det var visst ikke sikkert her hvor jeg bor? Men men. innkalling er i posten.Jeg har ikke egentlig gledet meg til UL, for UL forbinder jeg med noe negativt.. (har vært inne til innvendig UL to ganger pga komplikasjoner) at babyen kan være død og sånn.. men nå merket jeg at jeg begynner å glede meg:) Håper jeg får se en sprellevende liten krabat der inne da:) deilig å ha noe å vente på, syns jeg! advent er så mye deilig venting. nå kan vi lange ULkallender! hihi
*panama* med to søte små Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Legen min hadde vist kontaktet sykehuset,men de hadde ikke satt opp time til meg enda.. Men de kunne fortelle meg at det ble mellom 21 og 28 da,det hjalp litt;o) Jeg drar til syden i morgen så da får jeg bort en uke der også;o) Det er jo alltid litt spennende med ul ,men som du sier ikke alltid like morro. Men som regel så er alt bra;o) Jeg gledet meg ikke til ul med førstemann,da var jeg så redd det skulle være noe,men nå gleder jeg meg veldig;o) Det er så utrolig godt følelse;o)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Venter i spenning på å få innkallelse til UL: Er i uke 15 nå, og syns vertfall jeg burde fått time, selv om det nok er noen uker igjen... Ringte legekontoret og de kunne ikke skjekke om det var sendt henvisning, men hun regnet med det... Hallo?? Noen som vet hvor jeg kan ringe på Haukeland for å få vite noe mer??? Han legen jeg har er visst ganske ubrukelig..
Vienn@ Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Det er bare å ringe haukeland eller KK det. De har nok peiling på det. jeg fikk innkalling 2 uker etter den første kontrollen min er nå inne i min 18 uke og har time den 15 jan. Lykke til
♥ McQueen♥ Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Takk for tips Vienn@ Ringte KK i dag, og tror du de hadde fått min henvisning?? Nix.. Det var det ikkekommet noe til meg. Ringte legekontoret tammelig sint og oppgitt. Fikk bare beskjed fra sekretæren at: då må han jammen skjerpe seg... E det liksom min jobb å passe på at legen gjør jobben sin?? Var inne å sjekket ledige fastleger, ikke akkurat mye å velge mellom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå