Gå til innhold

Litt oppmuntring til dere slitere :)

Anbefalte innlegg

Hei:)

Har ikke vært så aktiv her på forumet, men har allikevel vært inne og lest litt av og til for å se at faktisk finnes det andre i min situasjon. Til tider synes jeg at alle rundt meg ble gravide, og jeg hadde etterhvert problemer med å glede meg over andres voksende mager.

Har alltid sett for meg at barn var en viktig del av livet mitt, men da jeg var 21 oppdaget legen min en cyste som etterhvert viste seg å være endometriose. Et år etter fikk jeg lap og sendt hjem fra sykehuset med en brosjyre om ufrivillig barnløshet! Snakk om slag i trynet!

Jeg begynnte straks på sterke p-piller som skulle hindre endoen i å komme tilbake (vi var ikke heltklare for barn enda...), men etter 9mnd sluttet jeg på disse pga bivirkninger. 3mnd etterpå var jeg gravid. Var litt av et sjokk for legen min hadde snakket om prøverør når vi engang vurderte barn.

Da datteren min var 1 1/2 bestemte vi oss for å prøve igjen, og denne gangen ble jeg gravid etter bare 4 mnd. Mistet desverre i MA i uke 12. Så gikk det 4 mnd til og jeg ble gravid på ny, men mistet i SA i uke 7.

Så skulle det det gå 1år med mye prøving før jeg fikk ny lap og endo og arrvev ble fjernet på ny. Allerede 1 mnd etter lap var jeg gravid :)

Nå er jeg i uke 10, var på UL igår og så et levende foster.

Ville bare fortelle min historie om opp og nedturer og myyyyye tårer. Er bare så glad for å endelig være gravid og nyter hvert minutt av kvalme og trøtthet!

Lykke til dere alle :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7639886-litt-oppmuntring-til-dere-slitere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer til deg!

Jeg har også endo, som ble oppdaget ved lap i mai. Desverre har jeg ikke blitt gravid allikevel og er nå i gang med første ivf-forsøk. Uansett: Takk for at du legger inn en solskinnshistorie til oss. De er kjærkomne! Kos deg med magen og lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...