Gå til innhold

Anbefalte innlegg

i går jeg. Ringte inn der på formiddagen og fortalte hvordan de to siste dagene hadde vært med tanke på at jeg hadde kjempe diare (sorry...), kvalm, uggen, masse kynnere(noen litt vonde), nedpress, ja litt urolig og dritt lei 2 dager på overtid med andre mann. Fortalte også at forrige fødsel startet med at vannet gikk og at jeg nå var usikker på forskjellen mellom en kynner og en ri:=) Kjempe søt jordmor jeg pratet med som sa at om jeg ville kunne jeg bare komme inn med en gang, noe jeg gjorde. Lå med obs belte rundt magen en halv time ca. Jordmor konkluderte med kjempe fin fosterlyd,noe som tydet på at babisen har det helt fint. Hjerterytmen lå jevnt på ca 135. Ellers så registrerte maskinen noen kraftige kynnere som var forløperene til rier sa jordmor. Hun kjente også "oppi der" og konkluderte med at hodet lå godt og langt ned i bekkenet noe som ga utslag i nedpressfølelsen både forran og bak i rompa:=) Hun ønsket meg velkommen igjen og jeg måtte bare ta kontakt igjen om jeg trengte det/var urolig ol før fødsel:=) Er bare så glad for at jeg tok kontakt..... Skal nå på overtidskontroll hos legen....Kan jeg "true" han til å ringe sykehuset tro for å tvinge dem til å sette meg igang hehe... ???? Ganske så lei ja, og jeg som var så innstilt som 2gangs å føde til tia.., dumme meg :)))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7639820-var-p%C3%A5-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du fikk komme inn med en gang uten noe mer om og men. Det er veldig betryggende å kunne ringe føden å komme hvis man føler seg usikker.

Det skjer nok snart noe for deg, kanskje bebisen bare ikke er helt klar for verden ennå...hehe...2 dager over termin er jo ikke så mye, det kan jo hende at termin datoen din var noen få dager feil eller noe sånt..

Huff det er ikke arti å gå å vente i usikkerhet, men en ting er sikkert det er at ut kommer de jo alle sammen!

Gjør noe gøy!! Få tankene vekk fra ventingen hvis det er mulig...

lykketil ihvertfall!

:)

så fint at alt går bra med dg og den lille!!:)

skulle også gjerne hatt noen som jeg kunne true til å sette meg i gang!!

er så fødeklar nå!!også sååå leeeeei......

går bare rundt og kjenner etter rier om dagen!var så innstilt på å føde før terminen denne gangen,men det ser dårlig ut(termin om 2 dager)..

hvis jeg må gå over tia så kommer jeg til å bli smårar!!! for det har jeg overhode ikke forberedt meg på.....mye klaging ble det her,men jeg er virkelig DRITTLEI!!!!

dere som er på overtid har min absolutt største medfølelse!

får håpe vi alle sammen føder snart!!

Så bra at du ble så godt tatt imot!! Jeg hadde rier igjen i natt, tredje natta jeg har det sånn nå. Kom med 7-8 minutters mellomrom før de stoppet opp- arghh! Blir så lei av det tullet der, så nå skal jeg ringe JM for å høre om jeg kan få komme inn til stripping. Mener seriøst at jeg heller tar et døgn med smertehelvete framfor å holde på sånn her. Blir bare sliten, frustrert og sur:(

Det var dagens syteinnlegg fra meg, 2 dager over termin.

Håper ellers formen deres er bra jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...