Gå til innhold

Tilbake fra UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har vi vært på Ullevål på UL og sett vidunderet vårt:)

Alt så normalt og friskt ut. Arvingen sprellet og beveget seg, men ville ikke snu seg med ansiktet mot mor og far. Vi fikk nå uansett sett en god del og jeg er helt forelsket. Terminen ble flyttet en dag fra 8. til 9. juni. Vi ville ikke vite kjønnet og jordmor sa at hun uansett ikke kunne se det pga stillingen fosteret lå i. Vi prøvde å vente litt for å se om den ville flytte litt på seg men det ville den ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy...

er du langt på vei?

Var den stor? i cm asså?

Skrevet

Høres utrolig koselig ut! Grattis med et steg videre cecilie:)med dyrbar last!

Selv skal jeg på UL den 23/1 - gleder meg!!

Har tre fra før og har aldri følt behov for å vite kjønnet - men denne gangen har jeg veldig lyst til å vite det (av en eller annen grunn?!?!) - håper miniimagen er samarbeidsvillig på UL `en sånn at vi kan se kjønnet :0)))

Skrevet

Takk for gratulasjon. Sitter å stirrer på bildene her nå. Får ikke øynene vekk, hehe.Med tanke på hvor lang den er er den 14,6 cm fra kronen til baken (CRL) De andre målene skjønner jeg ikke... Står masse tall her men aner ikke hva de forkortelsene betyr. Men jordmor sa at man kan ta utgangspunkt i antall uker for å estimere hele lengden.. Dvs er du 18 uker på vei, er fosteret ca 18 cm langt. Pga flytting av termin står det her at jeg nå er 17+5 på vei..

Og det er virkelig noe å glede seg til. Selvfølgelig morsomt å se den lille, men enda bedre å vite at alt ser normalt ut så langt. Er jo det som har plaget meg mest selvfølgelig. Nå mangler bare svaret på fostervannsprøven jeg har tatt, er den normal skal jeg virkelig begynne å nyte gtaviditeten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...