lille-persille Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Nå er jeg veldig usikker, og må kjøpe vogn en av de nærmeste dagene. Den bør være solid, forholdsvis lett, og ikke ta alt for stor plass sammenlagt. Brukes til baby, og vil ikke ha softbag/ hardbag til å legge nedi vogna, men heller en sånn bag som byttes ut med sportsvogndel når barnet blir større. Bor i Trondheim og har tilgang på de fleste vogntypene, tror jeg.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 TFK jogster twist! Kjempegod å trille og blir liten sammenlagt.Den kn ikke snues kjøreretningen på sportsdelen,men bagen sitter riktig vei.
It's all about me Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jepp, helt enig med hvem er jeg???? TFK Joggster Twist er en knallvogn. Her kan du finne forhandlerliste: http://www.barnesikring.no/
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Emmaljunga City Cross/JEt/Cangaroo med CityBag. Quinny Freestyle er også et annet alternativ som matcher kravene dine.
Happy_ Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Esprit/Jeep/I*coo Infinity er en super vogn som er både lett og rimelig samt blir liten sammenlagt
*to prinsesser* Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Bugaboo! Vet mange her inne er skeptiske, men har selv hatt den i litt over 1 år, og er virkelig fornøyd. Har prøvd mange andre vogner! Har brukt den til storesøster, og bruker den nå til lillemor! Den er utrolig lett, tar liten plass sammenlagt, du bytter ut bagen med sportsvogndelen når den tid kommer, og er som en drøm å trille! Nå som det er kommet vinterhjul til vognen, ville jeg ikke ha vurdert noen annen vogn! Jeg trodde at jeg måtte ha en ekstra vogn gjennom denne vinteren, at Bugabooen ikke holdt mål, og kjøpte en SIMO kombi Ultra, men den ble solgt raskt igjen gitt! Mindre bag en Buggisen, tok hele baggasjerommet i bilen, greide såvidt å løfte den inn og ut selv osv. Også må jeg legge til at den ser lekker ut! Triller stolt rundt med den Rååsa buggisen min!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Teutonia s3 med fun bag... Kjempe lekker!
Jente89 ♥ Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 OTH ? den syns jeg er lett å trille vertfall.. solgte min emmaljunga og kjøpte one tree hill istede.. takker høyere makter for at jeg bytta vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå