Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle mine flotte venner her inne og godt nyttrå til dere alle. Er innom som snarest og ser at her skjer det nå litt av og til.

Er nå på dag 22, vanlige symptomer, så klart, men er vel vant til å ha akkurat disse symptomene på denne tiden i pp. Ømme pupper, kanskje litt mer ømme enn vanlig???

Har ikke noe graviditetsfølelse denne gang heller, men må jo være optimistisk. Her kommer dere inn, derer hjelper meg å se positivt på denne prøvingen. Takk for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Optimist får du være inn til du faktisk har bevis for det mottsatte!!! Og husk at det er ganske uvanlig med graviditetssymptomer så tidlig i et evt svangerskap, men så klart - alle symptomer tolkes i denne fasen :-) Lykke til, jeg skal krysse fingre for deg.

Skrevet

Hei Agne, Håper du er enda en av alle de som flytter till "Gravid moden alder.." denne måned. Der er jo flere nygravide nå.

Klemmer!

Skrevet

Litt tidlig å kjenne noen symptomer enda da vennen:)

Håper du får en gledelig overraskelse om ikke så lenge.

Klem

Skrevet

Det kommer an på hva man legger i graviditetsymtomer det!?

Jeg hadde en sniky feeling allerde dagen etter vi hadde sex!!!! litt såre bryster ++ det stemte fint det! er nå 10 +5

Skrevet

Det er lov å håpe da, veldig individuelt hvor fort det kjennes på kroppen tror jeg... Om ikke mange dager vet du svaret, håper det blir det svaret du ønsker deg ü

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...