Gå til innhold

Er det spysyke tro? Får de det så små? (som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun (7 mnd) begynte igår kveld, med å gulpe masse og var skikkelig urolig. Da hun tilslutt sovna, og sov seg igjennom hele natta, tenkte vi i dag tidlig at nå er det gått over og hun bare hadde forspist seg. Men så begynte hun igjen da vi stod opp, over hele stellebordet. Og har fortsatt siden - urolig og sutrete (ikke hele tida da, smiler litt innimellom) og så kommer det en real sprut. Nå har jeg lagt henne igjen, sovna greit men fikk litt pupp da.....

Kan det være et lite magesjau? Kvalme, siden hun sutrer sånn? Magen min har vært litt i ulage de siste dagene også.... har bare gitt henne mm idag, pleier å få grøt til frokost men vet ikke om det er så lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt er snart 4 måneder og har i to dager nå hatt diare og kastet opp mange ganger.. var hos legen med han i går som trodde det var magevirus.. så det går ann.. i dag virker han mye bedre, så jeg håper det har gått over.. Håper jenta di blir bedre snart også.. :o)

Skrevet

Uff...ja, håper det går over snart det er slitsomt for både henne og meg. Bør eg la være å gi henne fast føde,eller skal jeg prøve litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...