Gå til innhold

Flaut med kraftig utdrivningsrefleks!

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt en kraftig utdrivningsrefleks, og det har til tider vært flaut å amme foran andre. Denne uka bare lo helsesøster da vi satt og prata etter vaksinen og snuppa slapp puppen og melka spruta langt utover...

I går satt jeg og ammet i sofaen, sa til sambo at han burde ikke sette seg på den siden av meg, men det gjorde han nå. Han lo høyt av noe på tven, og da måtte jo nysgjerrigperen min kikke på hva som skjedde, så da fikk han hele spruten på seg! Det var nå hans skyld!!! :-p

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7639287-flaut-med-kraftig-utdrivningsrefleks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh, tell me about it!!! To meter var sånn rimelig trygg avstand her. Hjelpe og trøste, håper det blir bedre neste gang. Men du: Det er jo en kjempefordel, da: Sjelden tette melkeganger og den slags krøll...

Hehe, jada, for meg ser jeg bare kjempefordeler, bortsett fra at det er flaut å amme ute. Har maaange sprutehistorier å fortelle altså... Det flaueste var vel i et stort familieselskap da min mormor skrek ut:du spruter jo flere meter jo! ...

Bra snuppa bare er glad til for at hun slipper å jobbe så mye for maten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...