Gå til innhold

Babysang i regi av frelsesarmeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå meldt meg og lillegutt på 5mnd på babysang. Har noen erfaringer på hvordan det er, og om babyene har likt det. Hvordan sanger synger dere? Jeg har ikke noe å gjøre med lillemann, så jeg fant ut at babysang kanskje blir kjekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei nabo.

vi møtes kanskje der. Vil melde på Jenny. Hun stråler når vi synger for henne. Fått tips om Frelses, så venter bare på annonsen for påmelding.

Skrevet

Koselig da.Jeg ringte i går. Skrev mail til frelses og fikk svar og tlf nr. Det begynner den 23.jan kl 10.30. De skulle starte opp med to grupper, så du kan evt spør om å komme med i samme gruppe.

Skrevet

Jeg og Ingrid er på babysang i kirken nesten hver uke. Hun elsker sang og å møte mennesker, så det er helt topp! Fint å treffe andre mammaer også!

Skrevet

Vet dere om det er ordinære barnesanger som synges der,eller er det "Jesus elsker alle barna" og "Min båt er så liten"-sanger. Ikke at jeg har noe imot de sangene. Jeg gikk selv på søndagsskole og sang de type sanger, men gjør de det også for babyer?

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er på Frelsesarmeen, men hos oss synges det halvparten av hver. Alle mødrene stemmer i med de kjente barnesangene, men det er ikke så mange stemmer rundt de kristne sangene. Uansett mener jeg at barn ikke har vondt av det, de bryr seg mer om melodien og bevegelsene. Er ikke personlig kristen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...