_Piamor_ Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Har nesten ikke sovet inatt.. Trur ungen var veldig aktiv inatt,kjente tydelige bevegelser i hele går kveld å inatt... I følge min termin er jeg 19 uker på vei idag.. I følge en liten ul mener de at jeg er 17,3 idag,men det kunne de ikke si sikkert..skulle få vite det når jeg skal på ny ul den 11.. Er det tili å ha så mye bevegelser på 1 dag?? Har jo kjent de samme bevegelsene før,men kun 1 eller 2 ganger så har de forsvunnet..Jeg er helt sikker på at det ikke er luft..
VinterSol+2 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 det er veldig individuelt hvor mye du kjenner ungen. men det er absolutt mulig. Kanskje hadde du spist mye søtt før du la deg, eller vært mye i bevegelse den dagen?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Det er ikke nødvendigvis tidlig. Det er jo så individuelt når man kjenner liv. Det kan hende babyen har ligget tidligere på en måte så du ikke har kjent den så godt, så har den kanskje flyttet litt på seg slik at den ligger sånn til at bevegelsene kjennes veldig godt. Hvis du skjønner hva jeg mener :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå