Gå til innhold

Noen som har tenkt på navn da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo tenker jo mye på det, har skrevet lang liste. Har noen favoritter også, men er tidlig i tenkeboksen ennå ja. Gleder meg til jeg vet hvilket kjønn det blir, da blir det lettere å bestemme seg.

Foreløpig pr i dag er favorittene mine Malene og Mathias. Har ikke diskutert dem med sambo ennå. Så vi får se ;-)

Jeg har tenkt på Sander eller Sondre hvis det blir gutt, Janne eller Miriam dersom det blir jente.

Har ikke snakket så mye med gubben om navn enda, han vil ha kort navn på babyen, mens jeg liker litt lange, så vi kommer kanskje enda til ombestemme oss mange ganger ;)

Annonse

jentenavn har vi blitt enige om, Leah Marie.. :) litt etter han, og litt etter meg, og marie er et mellomnavn både jeg, bestemor og farmor har.. :) men guttenavn blir vi ikke enige om.. :) jeg er svak for norrøne navn, som ravn, viljar og odin, men det er ikke sambo...

Jeg har bestemt meg, men ikke diskutert med pappaen, kanskje blir det ikke disse navnene i det hele tatt.....

Men som jentenavn synes jeg Elvira eller Alva er fine og hvis det blir gutt; Sivert. Samtidig synes jeg det er vikig å bli kalt opp etter noen, jeg har oldemors navn- hun var visst veldig snill.... skal se i babyboka mi, for der har mamma skrevet slekstre over alle oldeforeldrene mine, det er endel fine navn der og.

Rart med navn, har hatt så mange på lista i så mange år og når jeg ble gravid var det liksom ikke interessant lenger . før nå. Nå kan jeg starte å fundere over navn. Kanskje det føles litt nærere ettersom jeg var på ul for 8 dager siden???? Har jo sett at det er et litemenneskeminiatyr der inne og at det virkelig er i live!

Jeg og samboern min har visst lenge hva vi skulle kalle barnet, tilogmed før jeg ble gravid..

Hvis det blir gutt skal han hete Casper

Om det blir jente skal hun hete noe med Wenche, eller Venke, men vil ha noe med mellomnavn enten foran eller bak, siden det er det moren til samboern min het, som døde da han var 14 år, så vi ville oppkalle etter henne :)

Annonse

Gjett om vi har tenkt og tenkt!!! Det er jo så mange fine navn der ute... Vi ender mest sannsynlig opp med Alma Linnea dersom det blir jente og Jesper hvis det er gutt:) Synes det er gøy å kalle opp etter henholdsvis oldemor (Alma) og morfar, som jeg har hatt et veldig nært forhold til:)

jupp,har en gutt på snart 3 år fra før som heter Alexander,så hvis det blir gutt den her gangen åsså,så bli d Nicolay:) bli d jente,så bli d sikkert Sofie tru vi,oppkalt ette mora t svigermor som dødd så altfor tili...

Vi har forresten en Benjamin August fra før...var veldig i tvil om han kunne hete navnene sammen men klart ikke bestemme meg for hva av de han sku hete så ble begge to.. men er kjempefornøyd i dag da:)

han også.. blir sur vis folk glemmer si august og , for det er det han heter..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...