Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Hvordan ble kroppen etterpå? Jeg er gravid igjen og det er kun 8 mnd siden fødsel... Jeg ser ut som før, men magen er bløt enda selv om den er flat.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 har 2 tette og beklager å måtte si det, men 2 år etter fødselen til andremann var magen fortsatt dvask og bløt. Nå er jeg ikke noe treningsfantom heller, kanskje derfor!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 har to tette 21 mnd mellom minste er 1 år. føler kroppen er ganske normal slik han var før i tiden... trekker man fra at jeg ikke har trent noe disse 3 årene... er nok noen ekstra kilo rundt midje, rumpe/lår .... fått litt annen form, litt hengende rumpe hehehe... og ikke stram mage... men hvis jeg bare hadde begynt å trene litt... hadde det kanskje blitt bedre!?!?!?
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Den er akkurat som før. 16 mnd. mellom. Jeg fikk liten mage når jeg var gravid da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå