Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Hvordan ble kroppen etterpå? Jeg er gravid igjen og det er kun 8 mnd siden fødsel... Jeg ser ut som før, men magen er bløt enda selv om den er flat.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Du kommer ikke til og se veldig flott ut etterpå ! Men lykke til !
sommerbarn06 Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Måtte bare svare deg da jeg så det første svaret du fikk.Jeg ble gravid igjen da eldstemann var ett år, og nå 4 mnd etter fødsel veier jeg det samme som før jeg ble gravid og føler meg ganske så slank og fin:) Ble faktisk fortere tynn igjen etter andremann.Har riktignok litt mykere mage enn før, men tenker det forvinner med litt trening. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 er likedan etter nr 3 som nr 2. å med litt trening så er den som den alltid har vært
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Ha ha ha, må le av dere. Dere lever i deres egen drømmeverden, dere som føder barn på barn kommer til og få helt jævlige mager. De blir aldri stramme og fine igjen. Dere har ofret magen kan man si!
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Og det er verdt det!!!!! Min er litt slappere nå, ingen strekkmerker, men blir den ikke like stram så gjør det ingen ting! Jeg har jo fått lille Eline!!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Med et barn kan man nok få tilbake nfasongen, men IKKE 2!!!!!!!
Candy girrrl Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har født tre barn på litt over tre år og hadde helt flat mage en uke etter siste fødsel. Synst ikke det er forskjell på magen nå og etter førstemann. Den er mykere å ta på da. Men det synst mannen min er topp.
Hoppetussa Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Ja, Victoria Beckham uttalte jo i et intervju at hun syntes kroppen hennes var så fæl etter to(eller er det tre?) svangerskap... Yeah, right!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. januar 2007 #11 Skrevet 4. januar 2007 Joda litt mykere her og der, men får stadig kommentarer på hvor flott jeg ser ut etter 2 graviditeter. Og har heller en litt slappere kropp enn å ikke ha min lille olivia. Har ikke trent en dag så sikkert en del som kan strammes opp også. Alle er forskjellige, men synes ikke du skal bekymre deg for det i hvertfall...
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #12 Skrevet 4. januar 2007 Kan vel ikke si at jeg synes jeg har drømmekroppen akkurat. Magen har engang vært min stolthet, siden den var så flat og stram. Men etter to tette, er jeg glad for at buksemoten går mot høyere bukser igjen ;o) 4-5kg for mye også (Gikk ned alt på 14dager etter førstemann), og synes aldri jeg har tid eller overskudd til trening (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå