Gå til innhold

Har to navn for hvert kjønn.. Meninger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har virkelig ikke noen nytte av å høre at dere ikke liker navnene. Hvis dere ikke gjør det, så la vær å svar! Andre forslag mottas med takk, sliter skikkelig med navnevalg, men har dere ikke det trenger dere ikke svare..

Annonse

Du vil ikke høre at folk ikke liker navnene? Hvorfor spør du om meninger da?

Sorry, men bare skjønner meg ikke på det her i det hele tatt :P Er så unødvendig å lage det innlegget her og skrive at du vil ha meninger - men så når folk kommer med meningene sine vil du ikke høre - bare om de liker navnene dine og har forslag :P Synes det her blir litt dumt bare ..

Oioioi! Det jeg mener er at de som vil kan si hvem av navnene de synes er finest, evt komme med andre forslag.. Jeg har ikke behov for å høre at andre synes navnene er stygge eller kjedelige, men vil gjerne ha meninger om hvem som er finest av de.. Og hvis noen ikke synes at noen av navnene er fine, ok så steng innlegget igjen..

Trodde ikke dette var så vanskelig å forstå jeg... =)

Annonse

Av dine forslag likte jeg best

Jonatan og Irmelin

Ellers andre forslag:

Meline

Melina

Cathalea

Emmeline

Hillevi (det er så nydelig, dessverre får vi aldri brukt det, da dette blir siste mann i rekka og det er en gutt til..)

Leander

Iver

Sebastian

Lykketil

Mikael og Villemo er kjempefine navn. Har ikke så sansen for jonatan, det blir litt for kardemomme for meg. Jeg har heller ikke særlig sansen for Irmelin selvom samboeren min har kjempet litt for det navnet her i gården, han synes det er kjempefint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...