Gå til innhold

Har to navn for hvert kjønn.. Meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt: Mikael eller Jonatan

Jente: Irmelin eller Villemo

Tror det blir jente, men vet jo ingenting da.. Storebror heter Andreas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andreas og Villemo var stilig sammen.

Likte dessverre ikke noen av de andre navnene du har...

Hva med fekst Mikkel (istedet for Mikael)

Skrevet

Syntes guttenavnenen dine var kjedelige. Beklager.

Skrevet

Vi har nok veldig forskjellig smak. Jeg vil foreslå Mikkel eller Ingelin istedet.

Skrevet

Har virkelig ikke noen nytte av å høre at dere ikke liker navnene. Hvis dere ikke gjør det, så la vær å svar! Andre forslag mottas med takk, sliter skikkelig med navnevalg, men har dere ikke det trenger dere ikke svare..

Skrevet

Jonatan er kjempefint! Mikael er også ok, men personlig synes jeg Jonatan er mye finere og passer også best med Andreas. Av jentenavnene synes jeg Irmelin er finest.

Skrevet

Jeg gav deg to andre forslag, men fikk ikke akkurat inntrykk av at det var ønsket.

Skrevet

Du vil ikke høre at folk ikke liker navnene? Hvorfor spør du om meninger da?

Sorry, men bare skjønner meg ikke på det her i det hele tatt :P Er så unødvendig å lage det innlegget her og skrive at du vil ha meninger - men så når folk kommer med meningene sine vil du ikke høre - bare om de liker navnene dine og har forslag :P Synes det her blir litt dumt bare ..

Skrevet

Uten tvil Jonatan og Irmelin. De to andre er ikke noe fine! Mikael er lharry som Kevin og Robin!

Skrevet

Oioioi! Det jeg mener er at de som vil kan si hvem av navnene de synes er finest, evt komme med andre forslag.. Jeg har ikke behov for å høre at andre synes navnene er stygge eller kjedelige, men vil gjerne ha meninger om hvem som er finest av de.. Og hvis noen ikke synes at noen av navnene er fine, ok så steng innlegget igjen..

Trodde ikke dette var så vanskelig å forstå jeg... =)

Skrevet

av dine forslag likte jeg best mikael og irmelin. Irmelin var veldig fint! har nettopp fått en liten nevø som heter mikael, nydelig på liten gutt! synes også det passer best til andreas... l

lykke til!

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Mikael! Nydelig navn :)

Skrevet

Jonatan og Villemo! Synes Villemo gir litt assosiasjoner til Lillemy , kult! Og Jonatan blir en liten tøffing:) Lykke til med valget!

Skrevet

Villemo er sååå fint.. men så er jeg da også fan av sagen om isfolket der den ene karakteren heter Villemo... og har likt navnet siden jeg leste serien! Jonatan er den andre favoritten.

Skrevet

hvor fant du Villemo? artig navn, jag liker de som er litt uvanlige. Irmelin var også fint. tror jeg liker Mikael best til gutt.

Skrevet

Av dine forslag likte jeg best

Jonatan og Irmelin

Ellers andre forslag:

Meline

Melina

Cathalea

Emmeline

Hillevi (det er så nydelig, dessverre får vi aldri brukt det, da dette blir siste mann i rekka og det er en gutt til..)

Leander

Iver

Sebastian

Lykketil

Skrevet

Mikael og Villemo, kjempefine navn begge to. Villemo er skikkelig kult, uvanlig men kult. Mikael ville jeg ha til min gutt men sambo var ikke enig.

Skrevet

Irmelin og Jonatan:o) Synes Villemo blir litt "rart" for å si det sånn. Mikael er og fint.

Skrevet

Mikael og Villemo er kjempefine navn. Har ikke så sansen for jonatan, det blir litt for kardemomme for meg. Jeg har heller ikke særlig sansen for Irmelin selvom samboeren min har kjempet litt for det navnet her i gården, han synes det er kjempefint.

Skrevet

He he

Isfolket ja. Alle 4 navnene er faktisk med der...

Skrevet

Mikael og Irmelin :o)

Andreas og Irmelin er nydelig sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...