Gå til innhold

hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg å typen har vært sammen i 4 år.. å har nå prøvd å bli gravid siden september 2005... har gått på pilla(trionetta) i 6 år... fikk mens tilbake etter etpar mnd... men alikevel har det ikke skjedd noe.. jeg har alltid hatt regelmessig mens etter jeg fikk den tilbake....

får den akkurat på daegn, eller mulig etpar dager etter.....

men for akkurat 1 mnd siden begynnte jeg å blø litt, var litt blod, akkurat som rett før mens starter... varte i 3 dager ca.... men dette var 1 uke før mens skulle komme.... veldig rart, likner ikke helt meg...

å nå, for 6 dager siden fikk jeg vondt i magen... gikk på do, å det begynnte å blø litt igjen.... har jeg vært gravid å hatt en spontanabort? for det går vel ikke ann å ha mens to ganger på 1 mnd? blir helt gærn...

har liksom følt meg veldig rar, hele perioden så har noen av dere opplevd d samme, eller om dere veit om hva dette kan være?

ja jeg skal til legen. men ikke før til mandag,,,, så,,, blir veldig glad hvis dere hadde hatt et svar å gi meg, hvis dere hadde hatt et da... :)

godt nyttår!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har no svar?

Skrevet

jeg vet ikke hva som har skjedd deg, men det er jo mulig å ha blødninger når man har el.

kan jo ha vært noe sånt.

også er det jo mulig at du er gravid, og at det har vært festeblødning, og sånn istedenfor mens blødning.

hvis du har hatt en tidlig sa hadde du hatt masse klumpete, slimete og mørkt blod, pluss enorme smerter. (settes igang noe som ligner veer)

har du tatt en test da?

Skrevet

ja har tatt en test som var negativ.....

så nå går jeg egentlig heller rundt å tror at jeg har hatt en sa.... huff....

håper det går bedre neste gang :/

Skrevet

men hvorfor tror du at du har hatt en sa?

ta en test nå da, og se hva som skjer.

hvor lenge er det forresten siden siste blødning?

Skrevet

har ikke hatt blødning siden beg av november....

en uke etter eggløsning begynnte jeg å blø også....litt i etpar dager..

og for en uke siden fikk jeg utrolig vondt i magen å begynnte å blø igjen.. det er derfor jeg tror at det mulig har vært en sa.... for kan man i tilfellet få mens 2 ganger på 1mnd.... og tror ikke den første blødningen var mens heller... for varte i bare etpar dager,,,

Skrevet

men du... det er en veldig enkel måte å finne ut av det på.

ta en graviditets test, og hvis det var en sa, så har du fortsatt hcg i urinen.

ikke at jeg anbefaler deg å få vite det med sikkerhet.

slaget i ansiktet er ganske hardt å takle.

det er jo opp til deg, men hvis du ikke blør lengre, og sertene er borte, så har alt gått bra for seg. dvs at dere kan fortsette å prøve med en gang.

og det er ikke akkurat en myte at man blir lett gravid etter en sa.

klarte det hele 4 mnd på rad jeg da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...