Gå til innhold

Min fødsel:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt startet den 25 sent på kvelden klokken var vel rundt 23. Jeg kjente jeg ikke var helt i form merket noe rart med magen..

Men hadde ikke vondt så da tenkte jeg ikke så mye på det.. Når klokken ble 01 kjente jeg de første riene men tenkte forsatt dette er vel bare kynnere...

Klokken ble 01.30 da gikk jeg på do så jeg litt blod med slim.hmmm tenkte jeg dette kan da ikke være riktig.

Ringte føden og de sa jeg bare kunne ta det med ro dette er normalt når man nermer seg termin vis det ble mer kunne jeg komme på morgenkvisten...

Men da jeg la på hadde jeg mere vondt,la meg litt ned tenkte jeg kunne jo sove litt,men nei da var det så vondt når rinene kom at jeg ikke klarte å ligge,måtte gå når de kom..

klokken ble 03 da ringte jeg søstern min,begynte og gråte og sa det renner jo bloslim greier og de sa jeg skulle vente..hun tok drosje og kom med en gang..så viste jeg henne bindet mitt da sa hun men det er jo vannet som har godt nå drar vi bare...

Men jeg ville ringe først sånn at de viste vi kom,og jordmor sa vi bare skulle komme..

Da jeg kom på føden hadde jeg alt 3cm åpning og vannet hadde gått så jeg skulle på fødestua...

Satt i dusjen jeg da det hjalp sååå mye og bare la varmt rennende van på magen mmm det hjalp så utrolig mye..

Men riene var så uregelmessige men vonde...

Så kom jeg til 7cm åpning da var klokken rung 06.30 og jeg valgte å få epudural for JM sa det godt kunne ta noen timer til jeg hadde full åpning...Men da stoppet riene HELT..oj slappet av til klokken var 07 da satt hun på drypp og da det gikk 15 min eller noe så kom riene tilbake og da var det jo pluselig pressrier..

Ja jeg presset og presset et par ganger så var hun ute,en velskap liten jente 2660g og 48cm lang...å gud som jeg gråt jeg var så glad og alt gikk så fint...

epeduralen hjalp så mye!!!!

Dere har noe virkelig og se fram til gled dere,dette ble da mitt siste svangersakp vertfall på mangeeee år...men gud som jeg kunne gjort det igjen;)

Lykke til alle dere,håper virkleig alle for en fin fødsel!!!

Masse klemmer fra oss;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Og hei til jenta - velkommen til verden!

Skrevet

hip hip hurra!!! Lykke til:)

Skrevet

Gratulerer så mye. Hørtes ut som en fin opplevelse.

Lykke til videre:)

Skrevet

Gratulerer! - og takk for en fin historie. :-)

Skrevet

Gratulere så mye me pia ;)

Skrevet

Gratulerer!!! :D

Hørtes jo ut som en kjempefin fødsel.. :-)

Skrevet

gratulerer. trodde dere egentlig at det var en gutt?

kos deg masse med den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...