Gå til innhold

Trenger DIN mening.......:-) :Fabian og Aron.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått litt overdose på navn i det siste........Trenger et "internasjonalt" navn da pappan ikke er norsk. Men det må ikke være for sært heller. De siste topp 2 er Fabian og Aron.Fabian er liksom litt fandenivoldsk! Hva synes DU om det? Takker for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fabian er skikkelig fint syns jeg. Det kan man hete både som baby og voksen;) hehe..

Aron har jeg litt dårlig erfaring med, pga. nabogutten er en skikkelig * og heter det.. Kniiis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en hyggelig Aron, men har aldri likt det likevel... Fabian er for tøysete og feminint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Aron best av de to alternativene. Tøft navn på tøff gutt. Fabian forbinder jeg med "overklassenavn" på en bortskjemt pappagutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aron er finest og mest maskulint! Passer også godt som mellomnavn.

Fabian: Da tenker jeg uttrykket 'Fy Fabian!...' og også på vestkantgutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker begge de to navnene, men har en spesiell favoritt i Aron. Hadde det som guttenavn sist og også denne gangen, men begge gangene ble det jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører Fabian tenker jeg på banneordet fy fabian og sønnen til Wenche Foss.

Aron synes jeg derimot er et fint og uvanlig navn - står på min navneliste, men tror ikke pappaen vil gå med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...