findus Skrevet 4. januar 2007 #26 Skrevet 4. januar 2007 Merker jeg må ha litt mer Special K for å takle dette.
Hege *fødeklar!* Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #27 Skrevet 4. januar 2007 åå oioi , nå er det jaggu tomt for sjokolade i dette huset, pokker ta!!! å det er jo lenge til kl er 7, kansje jeg skulle vekt gubbemannen, som syntes så ofte alt for synd på seg selv, han kunne jo kjørt på bensinstasjonen... det er jo så glatt og kjøre, ville vært veldig trist, hvis jeg bulket den fine bilen HANS???
findus Skrevet 4. januar 2007 #28 Skrevet 4. januar 2007 Hehe. Smash er VELDIG godt. Kanskje han kan få en liten bit han også?
Hege *fødeklar!* Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #29 Skrevet 4. januar 2007 nei, heldigvis, liker han ikke sjokolade. Men det hender jeg må dele litt med prinsessa mi på 5 da..
findus Skrevet 4. januar 2007 #30 Skrevet 4. januar 2007 Og der gikk jammen kabalen opp også. Tror jeg skal prøve å se om jeg får sove litt, jeg. God natt!
Hege *fødeklar!* Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #31 Skrevet 4. januar 2007 sov godt, lykke til med resten av oppvasken i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå