Gå til innhold

åååå jeg vil sove!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja, da sitter jeg her igjen da, teller timene til kl er rundt 7, da sovner jeg vet du. Guuud jeg er lei av disse meningsløse våken nettene!! hadde jeg enda hatt energi til og gjort noe fornuftig, på denne siden av døgnet!! Flere som meg sikkert... nå vil jeg bli ferdig!!!! Savner og se føttene mine!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får heller ikke sove før kl 6-7.. uansett hvor tidlig jeg legger meg.. ligger bare og ser på klokka.. kjedelig.. bra vi har bim da :P

Skrevet

hehe ja, kjekt og møte andre som har det likt som deg, pleier og finne fram spillet på mobilen jeg, sån ca kl 4, og spiller til kl 7...

morsomt og sitteog surfe gjennom baby ting på nettet oxo, men det kan fort bli dyrt, der man sitter i zombie stilling...

Skrevet

Jeg har blitt ganske god i edderkoppkabal på dataen, skal jeg si deg!

I kveld har jeg i tillegg klart å gjøre et lite innhogg i den stoooore oppvaska som fikk bli med inn i det nye året - så jeg føler meg faktisk ganske flink!

Kjæresten kommer ikke hjem før i morgen tidlig heller, så det er ingen å kravle inntil. Æsj bæsj, tom seng er stusselig.

Skrevet

hehe edderkopp kabal ja, den kjenner jeg til, masse ros til deg, som er flink med oppvasken!!! Uff har ikke lyst til og kravle inntil gubben jeg, varmt, klamt, snork, uff, æsj...*hehe* ( sjikkelig hormonbombe jeg gitt )

Skrevet

Æsj, der gikk ikke kabalen opp. Skal jeg ta en til, eller skal jeg fortsette på oppvaska?

Skrevet

ta en til du, oppvasken tar gubben når han kommer hjem, må huske og bruke grav for alt det er hvert ( hehe utspekulert). Har du langt igjen eller?

Skrevet

ikke trøtt selv jeg.. sååå kjedelig.. sovner sent.. og sover da lenge å.. klarer ikke å tvinge meg opp.. Uff.. vil sove nå!!

jajaj.. legge meg å lese litt kanskje ;)

Skrevet

Hehe, jeg BURE sove nå, og har egentlig ikke problemer med det. Men jeg gidder bare ikke å løfte rompa mi opp av sofaen for å gå opp og pusse tennene.. Huff.. tragisk..

Skrevet

kjenner til den oxo ja, følg kroppen og ikke minst rumpa, den løfter seg når den er klar, hehe

Skrevet

Hm. Tror jeg har 44 dager igjen, jeg. Uff, det høres så skjebnessvangert ut. Høres ut som vi skal dø, liksom. Samboeren min har kontantkort på mobilen, og jeg synes alltid det er så ekkelt når hun telefonstemme-dama sier "du har tretten minutter igjen" og sånn...

Skrevet

uff jeg har 14 dager igjen, må passe på og få fyllt opp kontant kortet da:) Var så ok med første mann, da var jeg så mentalt forbredt på og gå 14 dager over, 2 dager før termin, satt jeg med veer i 2 timer, uten og skjønne det, når vannet gikk, da gikk det opp for meg... hehe

Skrevet

Hehe, huff da.. det var ikke noen positiv måte å se ting på..

44 dager igjen til babyen din er klar for å møte sin mamma og pappa. 13 minutter igjen å snakke med sin kjære, før han må fylle på kortet sitt ;) Eller han kan jo heller bare få seg et abonement, så slipper dere dama i andre enden ;)

Skrevet

Hehe. Dette er første gangen for meg, da. Så jeg veit ikke så masse om hva jeg egentlig bør være forberedt på, tror jeg. Skal på sånt "pust og pes-kurs" i helga, er veldig spent på om det blir fint og nyttig eller bare masse rare, sære URKVINNER med batikk og hennafarga hår med lilla skjerf i... I så fall tror jeg i hvert fall kjæresten blir litt skremt!

Skrevet

hihi er ikke ofte så lett og finne positive ting, så nær slutten...men uansett det er jo bare en "talemåte", seff ser vi frem til og møte nurkene, pluss dama i tlf, er jo bare hjelpsom, men.....samtidig irriterende... føler med jeg..

Skrevet

Hehe. Vært inne på tanken, gitt. Men nå tar jeg litt mer oppvask, for denne kabalen gikk heller ikke opp! Også jeg som skrøyt av at jeg var så flink....

Skrevet

Sånn, det blei bare bittelitt oppvask. Nå er det ny kabal. Og sitter her og knsker tørr Kelloggs special K som snacks og drikker vørterøl til... Noen som vil ha?

Skrevet

haha det var jammen kraftfull nattmat, imponert!!! nattmaten min, går i smash og melkesjokolade, (kremt), jaja litt må man jo kunne unne seg da. har du kabalen på middels vanskelig eller? Den går sjelden opp, men hvis den gjør, så skjer det mange ganger etterhvedrandre??

Skrevet

hepp hepp! flere enn jeg våkne fortsatt! hva har det seg at det er så tungt å komme seg i seng? selvom jeg vet at det er et troll som skal i barnehagen halv ti i morgen... kanskje på tide å ta meg selv i nakken et tak.. neida, ta seg sammen i morgen i steden. he he.

Skrevet

Middels vanskelig, ja. Får satse på at det hjelper nå som jeg får litt Kraft i Kroppen! Vet du hva jeg har oppdaga? Den tøffe muskel-armen som alltid har vært på vørterøl-korken er borte! Lurer på om jeg skal sende et brev til Ringnes og be dem sette den tilbake? Den var jo så tøff! Nå står det bare Ringnes - hva er det, liksom?

Skrevet

nei gi deg a... hva er det med firmaer og forandringer, hvorfor endre på det som funker??man fikk liksom en god følse av og se på den armen!!

Ringnes navnet, sier litt for mye "mann" for meg. Hva er neste fjerne sunda gutten???

Skrevet

jaaaa, det hadde vært gøy, kansje jeg skulle ringt ringnes i morgen, bare for og høre hva de egentlig har tenkt på???

Skrevet

Skal mitt lille barn vokse opp i en verden der det ikke er muskel-arm på vørterølkorken?!

Skrevet

nei nei, det går ikke, dessuten er det tradisjon og få vørterøl på cafe, med HELE armen som syntes!!! oi oi dette må vi gjøre noe med findus!

Kan ikke la min ufødte sønn få "bare ringnes"!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...