Gå til innhold

Babysyk,Cillenille,Finetine,Sommer & Sarah

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei *sommer*

Jeg skal ha uttak på mandag, og innsett på onsdag.. Gru-gleder meg.. Er ikke så glad i smerter, men er jo verdt det!!

Akupunktur leser jeg flere her bruker og har stor tro på at det kan virke positivt, men vet ikke hvor jeg skal henvende meg her i Haugesund.. Har også lyst å prøve på samme måte som deg.. Får snoke rundt på verdsveven og se om jeg finner noen her i sildabyen.. :)

Som nevnt før så hadde jeg gått for 2 egg.. ;)

Har spurt pent om jeg kan få 2 egg på onsdag, hvis alt klaffer, men fikk nei, de setter aldri inn 2 egg her første gangen.. men sutrer ikke, skal være superglad om alt klaffer!!! :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!!

Da var jeg blitt ruger, det er jo en seier i seg selv. Mange hinder en skal hoppe over til vi er kommet her. Fikk et egg i magen og 3 på frys. De var 4 delt, pleier de være mer på dag 2?? Håper jo virkelig at det skal gå bra dette her, men kan liksom ikke skjønne at de små greiene der kan gjøre meg gravid. Men det har jo gått for mange andre så muligheten er der:-)

Er sinnsygt oppblåst og øm i magen, våkner på natta. Så er nok litt overstimulert. Så må ta det litt med ro for tiden. Men det er jo verdt det!!

jeg tok også akupunktur innsettingsdagen her hjemme før vi reiste til Haugesund. Det har visst veldig gode resultater så sikkert lurt. Skal ikke ta mer nå siden jeg egentlig er frisk, så la naturen ordne opp sa min akupunktør.

Ellers hva gjør dere rugere. Noen tips?? Tar noen det der babyklisteret??

Jeg har hørt at det er viktig å holde seg varm, ikke fryse. men ikke for varm heller da. Drikke varm te (koffeinfri) for da blir tarmene varme og øker sirkulasjonen rundt livmoren, gå tur...+ være snill med seg selv!!

Lykke til alle sammen!!!

Klem

Skrevet

Hei jenter:o)

Gratulerer som rugere! Dette blir spennende:o)....................

Jeg har endelig kommet meg til rugedag 9 og er utrolig spent, heldigvis har dagene egentlig gått fort. Har fylt dem med mye også da.............

Går ifra tvil til å tro jeg skal lykkes, litt av en berg-og-dalbane. I tillegg syns jeg det er veldig vanskelig å motivere meg selv til å gå på jobb, skulle nok vært hjemme hele rugetiden.........

Hvordan syns dere det er?

Er det bare jeg som syns det er vanskelig å takle jobb og rugetid samtidig?

Blir lei meg for alt og nattesøvnen er så som så, blir godt om noen dager å kunne teste. Apoteket har en magisk tiltrekningskraft på meg om dagen.............

Jeg tror også på koffeinfritt, dessuten sitter jeg med varmeflaske hver kveld. Gjorde det i høst og jeg ble jo gravid:o), selvom det selvsagt ikke er alfa omega..................

sender masse babylykkestøv til dere***********************************

Skrevet

Hei jenter, endelig helg og jeg ble ruger for noen timer siden :-)

Hadde 1 egg med kvalitet A2 (nesten gullegg) som var delt i 5

og 1 egg med kvalitet C (middels bra) som var delt i 4.

Legen rådet meg til å sette inn begge siden jeg produserer så få egg og det var jeg jo selvfølgelig enig i. Så nå ruger jeg på to egg...herregud det er spennende, men jeg merker jo ingenting da.

Hvordan går det med dere før helgen? Håper dere får en kjempe fin helg jenter.

Klem

Skrevet

Gratulerer som ruger *sommer*!!!!!!!!

Så spennende med 2 egg!

Krysser fingrene for at de klorer seg fast begge 2!!

Jeg har satt min siste sprøyte med puregon og er veldig klar for egguttak på mandag!! Skal bli deilig å komme et hakk videre..

Skal bli super-deilig å sove litt frampå i morgen også, men regner med jeg våkner med panikk i blikket for glemt spray.. men ingen fare, er ferdig.. (forhåpentligvis for laaaaaaaaaange tider..!)

Så nå blir det eggløsningssprøyte for min del i morgen kveld..

Skal ha film-kveld med 2 venninner m/pizza og brus (for min del..)masse godis og masse kos!! Skal bli kjempekjekt!! Gleder meg..!

Ha en fortreffelig ruge-helg jenter!!

Klem

Skrevet

*dytter*

Skrevet

Så moro at du fikk satt inn to egg- dobbelt spenning:o)!!

5 delt høres jo veldig bra ut, jeg ble gravid med 4 delt ifjor høst så dette lover bra( selvom jeg mistet men det var jo av andre årsaker)

Jobber du nå eller er du sykmeldt? Jeg var sykmeldt den uka jeg satte inn og det var godt, tok alt med ro og ikke noe stress!

Testet forresten idag og den var ikke positiv :o( , men klamrer meg fast til at det var for tidlig. Dessuten klarte jeg nesten ikke å tisse så kanskje, kanskje det kan være at det var for lite urin. Dt var dessuten ikke morgenurin og det er jo en dag for tidlig idag "bare" dag 13.

Kos deg i rugetida da:o)

Klem

Skrevet

Hei alle sammen

Finetine:. du må ikke gi opp håpet vetdu, det er tidlig å teste på rugedag 13 og så må det være morgenurin, det står det i papiret fra klinikken min. Så vent et par dager og prøv igjen. Håper virkelig på positiv svar fra deg!!!

Selv er jeg på rugedag 6 og syns tiden går litt sakte, men samtidig så går jo dagene fort også da. Jeg er sykemeldt og bare gjør koselige ting, slapper av, går tur og er med venninner og familie. Hadde mensmurringer i går og kjenner litt murring i ryggen idag. Men håper det er et positivt tegn. En bekymrer seg jo for alt, men prøver å tenke jeg er gravid til det motsatte er bevist.

Håper dere alle har det bra!! Snakkes snart!

klem

Skrevet

Ser det er anre som er like ivrig som meg, sitter her og BITER meg fast i stolen helt til i morgen. Dette er nervepirrende!!!!!

Min mann måtte undersøke brystene mine igår, for det virker som om de er litt fastere...og det var han helt enig i.

Nå er det jo sånn at en leiter jo etter ting...

Har vert vekk en stund nå, følte for å komme meg vekk fra alt...

Føler vel at jeg kansje har vert vekk litt for lenge, for det er ei anna her inne som heter det samme som meg, bare Sarah 70 i steden for meg som er Sarah 07....

Virker som at alt sår braq til med dere, har tenkt på dere enn masse!!!

finetine, i morgen er dagen for oss begge, det skal gå bra!!!!XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Tusen takk jenter! Hva skulle jeg gjort uten dere?! Hver gang jeg føler at det går litt på tverke er dere der og løfter meg opp igjen:o)!

Å dette blir spennende Sarah 07 samme testdag og greier. Hihi kjenner meg igjen i det med å undersøke brystene, sjekker dem stadig for forandringer. Syns at de har endret seg litt da.............

Dette skal bare gå bra:o)...........dermed basta!!

Takk for oppmuntrende ord babysyk:o) dag 13 er jo tidlig ja og det skulle jo være morgenurin, så vil ikke gi opp håpet!

Dag 6 da er du jo snart halvveis, håper du ikke føler at dagene sniker seg avgårde. LURT å sykmelde seg hele perioden, neste gang skal jeg gjøre det. Har en ganske krevende jobb som pedagogisk leder i barnehage, og tror det kan bli litt for mye på engang faktisk...

Lykke klemmer til dere alle

Skrevet

Oy, nå var det mange rugere som snart ska teste. Håper det klaffer for alle sammen....

Selv jeg bare på rugedag 3!!! Og skal ikke teste før 30.januar - virker som en evighet.

Hadde litt stikkinger spes på høyre siden de to første dagene men nå kjenner jeg INGENTING.... brystvortene er ikke like vonde lenger heller :-(

Noen flere som ikke kjenner så mye??

Jeg tok kun fri på egguthentingsdagen og halve innsettingsdagen (etter lunch fredag).

Jobber som normalt nå, men var jo heldig å ha hele helgen på meg til bare å slappe av og kose meg.

Spennende tid fremover jenter. Lykke til med testingen...

Skrevet

Hei alle sammen!

Der var omsider jeg også tømt for egg.. ;) Fikk ut 6 stk, som jeg først synes var litt lite, men som er plenty nok hvis de bare oppfører seg fint!! Gleder og gruer meg for å ringe å høre hvordan det ligger ann i morgen..

Selve uttaket gikk kjempefint! Ikke vondt og måtte tilogmed få mer morfin, for de syns jeg var alt for kvikk.. Men hjalp ikke det heller for var super-kvikk helt til jeg kom hjem, så sov en time på sofaen så var jeg full av energi igjen.. men velger å bli på sofaen å late meg, syns jeg fortjener det ;) pluss at jeg kjenner jeg er litt øm i magen.. Så nå blir det film og bare latskap!! Hi hi..

Hvordan står det til jenter? Flere som nærmer seg testdag og greier!!

Masse lykke til alle sammen!!!!!!

Klem fra

Skrevet

Sommer: jeg kjenner heller ikke så mye, ømme pupper iblant men siden virker de normale. Har hatt stikninger i underlivet og vært kvalm noen dager men tror det er pga stress på jobben.....

Kan si det sånn at følelesene kjører berg-og-dalbane, håper så inderlig at det kan lykkes, ellers er det igang igjen med spray og sprøyter........

Men vi må holde motet oppe:o)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sender masse IVF babystøv i din vei så spiren skal feste seg:)

Cillenille: Gratulerer med egguttaket, så tøff du var! Du taklet det jo kjempegodt. Jeg var egentlig i god form etter uthenting i fjor helt til virkningen av morfin dabbet av, da var jeg ganske sliten. men det kom seg etter noen dager........

Jeg er skikkelig opp og ned som du ser over, testet negativt idag men klamrer meg til at det var for tidlig dag 13 og at den digitale testen er mindre sensitiv enn de gode gamle.............

Så nå må jeg bare vente til imorgen tidlig.

Kos deg i rugetida!

Klem

Skrevet

Hjelpe meg så nervepirrende finetine!!!! Krysser fingre og tær for positiv test i morgen!!!! Masse lykke til!!!

Klem

Skrevet

Sarah 07, du også skal jo teste i morgen!!!!! Spennende tider dette her!! Masse lykke til!! Krysser fingrene!!

Klem

Skrevet

Jeg har ringt sykehuset, og der sa de at 4 egg var befruktet! Så da er det bare å krysse fingrene!!

Skrevet

Her er det jammen mye som skjer om dagen.

FInetine; jeg ble kjempe lei meg da jeg leste at du testet negativt. Må si at jeg ikke har den helt store følelsen selv for jeg kjenner jo ingenting! Håper du kan starte med nytt forsøk om ikke så lenge. Trøste klem :-/

Cillenille; gratulerer med så mange befruktede egg. Kjempe spennende dag i morgen, håper spirenklorer seg fast. Lykke til.

Babysyk; hvordan går det med rugingen? Kjenner du noen symptomer?

Sarah; Gratulerer så mye med positiv test, det er jo knall bra.

Selv ruger jeg på 4 dagen uten å kjenne så mye, så jeg vet ikke helt jeg... Får vel bare vente å se..

Klem til alle

Skrevet

Rart å se hvordan tiden har gått og hvor utrolig forskjellig vei ting har utvikla seg for oss!!

Vi lå helt prikken likt fra starten, men idag har vi fått en kjempetrist nyhet og en kjempepositiv nyhet, veldig rart.. Blir så lei meg på dine vegne finetine og så glad for deg Sarah 07!! Vanskelig å sette ord på hele denne opplevelsen..

finetine, krysser fingrene for at neste gang er det din tur!!

Sarah 07, gratulerer så masse!!!

babysyk, snart er det din tur å teste!!! Masse lykke til!

*sommer*, håper formen er fin og at spirene sitter godt fast!!

I morgen er det innsetting ja.. håper egga er flotte og klare for å klore seg fast!! Kryss fingrene i morgen! :)

God klem til dere alle!!

Skrevet

Oy nå var vi plutselig havnet helt på side 2, skriver et kort innlegg for å holde dette på første siden.

Snart god helg jenter.

Skrevet

Himmel og hav, 12 dager til testdag!!! Rastløs og utålmodig.. HJELP!!

:)

Skrevet

ooops!! Gikk litt fort i svingen her..

Hvordan står det til, formen og humøret?

Noen symptomer??

Klem

Skrevet

Hei Cillenille og dere andre

Utrolig nok er humøret helt på topp om dagen selv om min beste kollega er 6 uker på vei og to andre venter barn til sommeren. Kolegaen min vet ikke at vi sliter, men jeg kan jo spørre henne masse baby spørsmål uten at det vekker mistanke.

Jeg merker ikke noe på formen annet at kondisen blir dårligere når jeg ikke trenger :-)

Symptomer har jeg lite av, bare litt mens smerter nå og da eller ingenting.

GOD HELG FOLKENS

Skrevet

Vil bare ønske dere lykke til i rugeperioden jenter:o)!!

Den er nerveslitende spennende............................prøv å fylle dagene og kveldene med noe koselig så skal dere se at det går fortere enn dere tror!

Har dere noen symptomer syns dere da?( trenger jo ikke ha noen heller da er jo litt for tidlig til det)

Krysser fingre og tær for dere:o)

Jeg skal igang igjen ca 23 februar, fikk mensen på fredag så da er ting i rute igjen. Blir spray i ca 40 dager og sprøyter med 300IE i dagsdose.

Oj, oj oj veldig spennende dette. Går også igang med akupunktur moren min vet om ei som er veldig flink i Oslo MANGE vellykkede resultater med henne.

ha en fin søndag:o)

Klem

Skrevet

Hei finetine

Så bra at mensen er i rute og at du kan komme igang så kjapt. Hvis det ikke går vår vei nå skal vi ut og reise og heller starte på`n igjen i mai, så uansett hva som skjer har vi noe å glede oss til.

Jeg har hatt menssmerter de siste dagene, men merker ellers ingenting. Til tirsdag er det to uker siden uttaker og da skal jeg inn og ta blodprøve. Føler at mensen kommer hele tiden så jeg blir helt sprø.....

Fortsatt fin søndag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...