uno2 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hvor mye sover deres baby totalt pr. døgn? Min datter er snart 5 mnd og sover ca 14-15t pr døgn, ca 11-12 av dem om natten med en oppvåkning/mat, men hun nekter å legge seg før rundt 21-22 og er da veldig vanskelig å legge. Jeg lurer på om det er bra at hun sover en gang i 17-18 tiden eller om hun bør holdes våken da...hm
Benni-min Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Min gutt sover 12-13t uten å våkne på natta.(ca 19-08) På dagtid er det ingen rytme. Blir som regel trøtt etter måltidene. Sover ca 1/2-1t hver gang. Ca 3-4 ganger pr dag. Lurer på når de får dagsrytme med 2-3 faste lurer..... hmm
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Min datter er 4,5 mnd og hun begynner dagen ca klokken 06, så sover hun i sengen igjen fra ca 08 til 09.30, opp og hopp til 11.30, da er det ut i vogn (på balkongen oftest siden mamman er litt lat;) )og der sover hun 1,5-2 timer. Så er hun våken fra 14 til 16 sånn ca og hun da er hun trett igjen, men vanskelig å legge. Det pleier å ende med at vi går en times tid og da sover hun ca 40 min. Så er det våkentid igjen før kveldsstell mellom 17 og 18. Kvelden er litt tidlig etter min smak, har prøvd å drøye det, men det var ingen suksess... Krysser fingrene for at hun er lengre våken etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå