Gå til innhold

Noen som vil " spå " meg? Tusen takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to gutter fra før og dette svangerskapet er helt annerledes enn de to første. 13 uker på vei.

Nesten ingen mage på tross av at det er nr 3. Lagt på meg rundt hoftene.

Veldig glad i frukt og juice.

Ekstremt kvalm fra uke 8-12.

Ingen bekkenløsninfg denne gangen, nesten litt rart, hadde det tidlig og kraftig med gutta.

Tror vi hadde sex før el og kun den ene gangen, " misset" litt, hadde tenkt til å vente til sommeren med å lage nr 3 så sånn sett ble det en overraskelse. En hyggelig en sådan! :-)

Føler meg ikke helt på høyden hva utseendet angår for tiden.

Brystene vokst en BH størrelse.

Nyser mye og er nesten konstant tett i nesa!

Har prøvd ringtesten for gøy og den går i sirkler, med gutta gikk den frem og tilbake.

Kinesisk kart viser gutt.

Nå, hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tør å gjette? Var hos legen i dag og kan legge til at hjerteslagene var på 150 til 166 på det meste.

Skrevet

Det er en egen spå-side under forumene. kanskje lettere å få respons der?

Skrevet

jente .. akkurat sånn som jeg var =)

Skrevet

Takk for svar. Vet det er en egen " spå " side. Lagt det ut der også, men vært stille så langt. Interessant at det er likt som deg misa. Må jo innrømme at jeg er ekstra spent siden jeg har to gutter fra før, men for all del spiller egentlig ingen rolle hva det blir. :-)

Skrevet

Nei, men det er spennendes . =)

Jeg var overbevist om at jeg skulle få en gutt .. Men nå har jeg fått det bekreftet på to ultralyder at det er ei lita jente .

Og jeg hadde alle symptomer som deg, bortsett fra at jeg fortsatt sliter veldig med kvalme ..

Skrevet

Var det sånn at du og har hatt bekkenløsning tidligere med gutt og ikke nå? Synes det er så rart siden fysio sa til meg sist svangerskap at det nok var noe jeg måtte regne med å få enda en gang hvis jeg ble gravid igjen siden jeg har hatt det så kraftig før. Hvis dette viser seg å være ei jente så er det jo interessant at kjønn kankje kan ha en innvirkning på det...

Skrevet

Samme som misa , var overbevisst om gutt. men etter 2.ul viser det jente! Jeg er konstant tett i nesa, ikke noe kvalm har ikke vært det heller. Brystene er ikke spess str, kanskje en-to str større. er i uke 25 nå. hjertelyden har variert myr fra 130-150.. Jeg har fått bekkenløsning nå ,trur ikke kjønn har noe med det å gjøre dessverre...

men tipper jente på deg jeg:)

Skrevet

Nei, det har kanskje ikke noe å si...bare jeg som håper å slippe unna det denne gangen kanskje...;-) Det hadde vært så deilig siden jeg har en 2 åring å løpe rundt etter og nå. Når du sier det med tett nese, det har faktisk jeg og og har hatt det lenge. Har liksom lurt på om ikke det som iallefall begynte som en forkjølelse snart skal gå over. Hmm, pussige greier. Har iallefall ikke hatt det når jeg har gått med guttene mine...

Håper ikke bekkenløsningen setter deg helt ut! :-)

Skrevet

Jeg tipper jente, siden dette svangerskapet er veldig annerledes enn de to andre.. ;)

Skrevet

Hei, nettopp fordi det er veldig forskjellig, vil jeg si at du får sikkert en til gutt!!

Det samme var det med min søster, hun var overbevist at det var jente den siste gangen, men det ble enda en gutt ;)

Lykke til uansett !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...