Gå til innhold

Noen som vil " spå " meg? Tusen takk!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venter nr 3, har to gutter fra før og denne gangen er svangerskapet helt annerledes enn med de to første. Er 13 uker på vei.

Nesten ingen mage på tross av at det er nr 3. Lagt på meg rundt hoftene.

Veldig glad i frukt og juice.

Ekstremt kvalm fra uke 8-12.

Ingen bekkenløsninfg denne gangen, nesten litt rart, hadde det tidlig og kraftig med gutta.

Tror vi hadde sex før el og kun den ene gangen, " misset" litt, hadde tenkt til å vente til sommeren med å lage nr 3 så sånn sett ble det en overraskelse. En hyggelig en sådan! :-)

Føler meg ikke helt på høyden hva utseendet angår for tiden.

Brystene vokst en BH størrelse.

Nyser mye og er nesten konstant tett i nesa!

Har prøvd ringtesten for gøy og den går i sirkler, med gutta gikk den frem og tilbake.

Kinesisk kart viser gutt.

Nå, hva tror dere?

Fortsetter under...

Tipper du får enda en gutt, men det er egentlig bare fordi jeg drømte at jeg fikk en gutt selv og føler på meg at det er riktig...

Jeg venter også nr tre, og har to gutter fra før. Hadde sex et par dager etter eggeløsning og dette svangerskapet er veldig anderledes enn de to første. Da var jeg kvalm de første 7(!) mnd, denne gangen har jeg knapt vært kvalm i det hele tatt. Forrige gang var jeg kjempeplaget med bekkenløsning og isjias, det ene benet klarte ikke vekten av meg fra uke 20. Nå er jeg 19 uker på vei og har ikke vondt noensteder.

ALLE sier jeg nok får en jente denne gangen, men selv er jeg ganske sikker på at det er en gutt, og synes det er helt greit.

Svaret får vi i slutten av mai, jeg vil nemlig ikke vite hva det er, synes spenningen er en del av moroa..

Helt iorden med en gutt til her og, har jo to flotte fra før! Er jo det jeg " kan " best og om du skjønner...;-)

Når det er sagt synes jeg og det høres ut som du venter jente! De gangene jeg drømmer om kjønn blir det ALLTID motsatt av det jeg drømmer. Både med meg selv og venninner. Foreløpig ikke hatt noen drøm, men det kommer nok så morsomt å se om det " stemmer " denne gangen også.

Har flere venninner som har to gutter og som har vært overbevist om at 3 mann også blir det, kan det være en forsvarsmekanisme vi har fordi vi innerst inne håper på en jente, men synes ikke vi kan si det høyt...og er redd for at vi skal bli skuffet...? Det spiller jo ingen rolle hvis man er så heldig å få et friskt barn,( noen vil si å i det hele tatt få et barn ), er jo ofte utsagnet, men innerst inne har man kanskje et lite håp...

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...