Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 jeg får akupunktur , og lurer på om du kan se om det hjeper meg til å bli gravid? når ser du en eventuell graviditet på meg? kan du se om det er akupunkturen som gjør at kroppen får forskjellige symptomer som kan ligne på graviditet? større blodårer på bryst og ut mot armer, ekstremt god luktesans, (gjør at jeg blir utrooolig kvalm) pms sympt, testen er neg, så jeg tror ikke jeg er gravid.. jeg: 260185 han: 110487
nattinatt Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Hallo Hørtes veldig gravid ut då..,men det kan vel være akupunkuren som gjer det.Når skulle du ha mensen?Enten så er du gravid,eller så er det rett før.Ta ein ny test snart,har du nett tatt? I så fall,ta uti neste veke igjen.Klem til deg
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 jeg skulle egentlig ha det den 20. des.. men har småspotta nå i 7-8 dager, sånn av og på, det kommer bittelitt avogtil på papiret men ikke noe mer.. (bekl detal) så jeg aner ikke hva det kan være, syns og det er rart at kroppen skal reagere sånn på akupunktur, men den kroppen er jo et mysterium:) hehe!! testa neg igår, så jeg går egentlig bare rundt å venter på mensen jeg! skal ta en test i neste uke hvis ikke mens dukker opp;) får du opp noe graviditet nå? ellr kanskje det ligger ganske nært,, klemklem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå