Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Noen med erfaringer der, klarer ikke bestemme oss for hvilken pose vi skal ha. Simo termo (tynn) Voksi Lammeskinnspose?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hei jeg har Vannvikan posen til simo kombi vogna........
ragge Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 synes du skal gå for voksiposen for den kan du bruke når ungen er større også. å d er me knyting i siden å da får du luft inn når du er på f.eks kjøpesenter. har brukt d til 3 ban og skal også bruke d på fjerde =)
Anita65 Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har også Vanvikposen, den er kjempefin både til simo kombivogna mi (og pulk senere). Veldig praktisk pose, god og varm.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har voksi i simo kombi vogna mi... for den kan brukes til barnet er 3 år gammel, praktisk enkelt, kan pakke den helt inn når det er kaldt og åpne opp når jeg f eks er ute å handler å senteret ol....
Anita65 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Vanvikposen kan du bruke til barnet er tre år, og er det varmt, f.eks på kjøpesenter o.l. kan du åpne posen. Dessuten slipper du knytinga i sidene - enklere med glidelås i hver side, som det er i Vanvikposen. Har brukt den til mine tre jenter, og skal også bruke den til Lillegutt.. Har veldig god erfaring med den posen !
rødhette* Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Vi har kjøpt odenwälder lammy xl dunpose, med lammeskinn.
Gjest Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 voksiposen går ikk i bagen til simovogna, så har voksiposen i sportsvogndelen, å har bagen her inne, som seng til lillingen, til han er "klar" til å flytte i sprinkelsenga.. herregud, kansje få den skrudd opp snart???
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Vi brukte voksipose sist fra nyfødt og gjør det fremdeles. Vi hadde ingen problemer med å få den i bagen.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 vi har brukt voksi i simo kombi vogna(bagen) og det går fint Super pose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå