Gå til innhold

Simo kombi og hvilken pose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer der, klarer ikke bestemme oss for hvilken pose vi skal ha.

Simo termo (tynn)

Voksi

Lammeskinnspose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har Vannvikan posen til simo kombi vogna........

Skrevet

synes du skal gå for voksiposen for den kan du bruke når ungen er større også. å d er me knyting i siden å da får du luft inn når du er på f.eks kjøpesenter. har brukt d til 3 ban og skal også bruke d på fjerde =)

Skrevet

Jeg har også Vanvikposen, den er kjempefin både til simo kombivogna mi (og pulk senere). Veldig praktisk pose, god og varm.

Skrevet

Jeg har voksi i simo kombi vogna mi... for den kan brukes til barnet er 3 år gammel, praktisk enkelt, kan pakke den helt inn når det er kaldt og åpne opp når jeg f eks er ute å handler å senteret ol....

Skrevet

Vanvikposen kan du bruke til barnet er tre år, og er det varmt, f.eks på kjøpesenter o.l. kan du åpne posen. Dessuten slipper du knytinga i sidene - enklere med glidelås i hver side, som det er i Vanvikposen. Har brukt den til mine tre jenter, og skal også bruke den til Lillegutt.. Har veldig god erfaring med den posen !

Skrevet

Vi har kjøpt odenwälder lammy xl dunpose, med lammeskinn.

Skrevet

voksiposen går ikk i bagen til simovogna, så har voksiposen i sportsvogndelen, å har bagen her inne, som seng til lillingen, til han er "klar" til å flytte i sprinkelsenga.. herregud, kansje få den skrudd opp snart???

Skrevet

Vi brukte voksipose sist fra nyfødt og gjør det fremdeles. Vi hadde ingen problemer med å få den i bagen.

Skrevet

vi har brukt voksi i simo kombi vogna(bagen) og det går fint

Super pose!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...