mammatil2flotte Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Er i min 20 uke og er tørst hele døgnet. Noen andre? Noen som vet hvorfor??
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Kan være kroppen din som sier ifra om at du trenger mye væske, det gjør nemlig gravide, mye mer enn til vanlig. Ellers, på den mer negative siden, er sterk tørste et symptom ved diabetes. Kanskje noe du bør ta opp med legen din? Uansett, lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 i 2.tri bruker kroppen din opp noe sånn som det dobbelte av det du pleier å ta opp i deg av væske enn normalt. Så er du tørst, trenger du nok bare drikke mer. Prøv å drikke vann, evnt vann med litt sitron i el, og ikke sukkerholdige drikker. Jeg er også mye tørst, men prøver å drikke på dagtid og ikke på kvelden, for da må jege opp så mye på natta;)
maiprins Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Jeg er tørst hele tiden jeg også......... Kan liksom ikke få nok å drikke...............
Diva Muffin Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Drikker hele dagen og tisser hele natta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå