Lapez Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Fra julen av, begynte jeg å få smerter helt nederst i magen særlig på ene siden om natta. Jeg våknet med sånne skikkelige stikk. Fikk det når jeg skulle snu meg og bevege meg i senga. Nå etter jul er det akkurat likedan, i tilegg kan jeg få skikkelig vonde korte og lengre magekramper om natta som jeg våkner av, og har masse kynnere... Er i uke 32, begynner å lurer på om dette er unormalt. i tilegg er jenten i magen UTROLIG aktiv synes jeg, kan babyene være FOR aktiv??? NB: vet jeg iikke skal være på dette trimesteret lenger, men 3 trim er litt far away enda syns jeg, der er det kun snakk om slimpropper og vann som går... er ikke helt der, så jeg håper på så mange svar fra de lojale her inne på 2 trim=)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 tror egentlig det er ganske normalt, og det er iallfall bra at babyen er aktiv - har aldri hørt at det er noe minus Jeg er bare i uke 23 da, men jeg kan også få vondt i magen når jeg snur meg om natta, hoster skikkelig etc. Innbiller meg at det er fordi det er trangt nedi der jeg, at ting liksom skubber litt borti hverandre fordi alt har vokst så fort. Men om du er skikkelig bekymra så kanskje det beste er å ringe jordmor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå