Gå til innhold

Må sys på nytt pga komplikasjoner... noen som har erfaring med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for over tre måneder siden, en fødsel som endte med full ruptur grad 3b + at legen måtte klippe meg til siden da barnet satt fast med skuldrene. Fordi det holdt på å ende med dødfødsel, måtte legene handle raskt, noe som gikk hardt utover min kropp.. Takk og pris gikk det bra med barnet mitt, men jeg slet med store smerter. Har kontaktet sykehuset + lege, men har opplevd at mine smerter har blitt bagatellisert.

For å gjøre en lang historie (litt) kortere; ble innkalt til sykehuset etter tre mnd, fikk vite at jeg er sydd for stramt + har åpne sår innvendig, visstnok en "fistel", samt "kanaler" eller noe der jeg ble klippet. Har også fått en del "villkjøtt" som blør veldig lett+ svir. I tillegg er ringmuskelen skadet, og det er problemer med bekkenbunnen. Jeg skal derfor inn på sykehuset snart, der jeg skal få enten narkose eller spinalbedøvelse, og de skal klippe opp og sy på nytt.

Er det noen som har erfaring med dette? Er det veldig vondt? Hvordan er det å sette spinalbedøvelse? (har fått epidural under fødsel, men merkert jo ikke så mye til det pga rier). Hvor lenge etter dette kommer det til å gjøre vondt - og hvor vondt gjør det? Kommer underlivet mitt noen gang til å bli "normalt" igjen?

Jeg orker ikke ha mer smerter nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...