på randen Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 jeg har to barn med forskjellige fedre.den eldste er 7 og den minste er nå 10 mnd.jeg har begynnt i jobb.minstemann har vært syk i to mnd og jeg er så utslitt.ikke bare har jeg måttet være hjemme men om natten.....ingen hjelp å få.jeg har hatt i det meste fire timer soving hver natt og jeg forventes stå opp ha godt humør.ha overskudd t eldste gjøre kontorarbeid lage mat og husarbeid.mannen min jobber lange dager o det er greit,men han har ikke lenger enn min.han kommer hjem.spiser og legger seg,deretter jobber han på kontoret side den udugelige kona ikke klarer.om natten vil han helst se at jeg faktisk er klar for å ha sex!merk dere det at han har skiftet og gitt barnet mat ca 8 ganger og det er alt.jeg klarer ikke mer.jeg gråter for hun 7-åringen som også trenger meg,herregud jeg er så oppgitt.noen som vet hva jeg gårigjennom
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Stakkars deg dette hørtes ikke greitt ut! Jeg synes du skal stille mer krav til mannen din, det er hans unge også! Her i huset forventer jeg å få slappe av litt når mannen kommer hjem fra jobb, da er det hans tur til å ta seg av junior en stund. Dersom mannen din nekter å gjøre mer synes jeg du skal ta kontakt med hs og snakke om dette, viktig at du får hjelp! Hva med besteforeldre - har du muligheten til å la barna sove borte innimellom så du får sovet ut? Lykke til - håper ting bedrer seg! *klem*
Hoppetussa Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jeg hadde forlangt at han ble med til familierådgivning. Dette går jo ikke an å finne seg i!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Stakkars deg, det høres veldig slitsomt ut ja. Mannen din stiller lite opp og det er ingen unnskyldning at han jobber sent. Jeg har også en mann som jobber masse, lange dager hver dag og ofte kveld. Noen ganger jobber han litt søndag og. Men han har dårlig samvittighet for det fordi han ønsker virkelig å være der for sønnen sin. Det vi har kommet fram til er at det er unødvendig for han å prøve å komme hjem til klokken syv-åtte, da er uansett lillemann i seng. Da er det bedre at han jobber den kvelden så han kan komme hjem til klokken fem neste dag. I helgene står han opp og går tur så jeg får sove lenger. Det gjør underverker. Dessuten er mannen min flink til å ta seg av han når han er hjemme, bytter bleier osv. Selvfølgelig merker jeg at han er sliten og av og til ligger han litt mye på sofaen når jeg kunne trengt mer hjelp, men jeg vet han gjør sitt beste han også, ut fra hva han orker. Vet ikke om det var til hjelp, men det jeg mener er at mannen din kan gjøre mer selv om han jobber, og dere må snakke sammen og komme fram til en bedre løsning så du ikke går på en smell. Ta vare på deg selv nå ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 takk for svar,men jeg har prøvd dete mange ganger,vi er heller ikke norske og der vi komer fra er det ikkenormalt at han så mye som skal ta i babyen.jeg føler meg norsk og er født her.dette gjør så vondt.noenganger går jeg og gråter hele daen for at jeg ikke skal det når han kommer hjemme.dere er veldig heldige,jenter
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Dette var trist å lese om! Men selv om dere ikke er norske, så bor dere jo i Norge!! Og du må jo selv finne ut hva du finner deg i! Hadde jeg vært deg så tror jeg at jeg hadde satt litt hardt mot hardt, jeg. Nesten så du hadde klart deg bedre uten ham. (Da hadde du i hvert fall sluppet å være våken om natten for sex!) Kan du ikke ta kontakt med helsestasjonen? De kan forhåpentligvis hjelpe deg videre. du kan jo ikke fortsette på denne måten. Hva med familie, ingen som kan hjelpe deg med litt avlastning med barna? Sender deg noen gode klemmer!
på randen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2007 jeg har prøvd min famile og de har passet barna en gang,men hos oss skal man ikke klage slik.det er min jobb.drar jeg fra han vil vi bli ødelagt av dritt for det er ikke(!)akseptabelt med skilsmisse.de som går fra mannen sin er horer.en dame gjorde det og hun ble ødelagt og innlagt t slutt pgr av hets.må nok bare akseptere dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå