Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med et navn på smertestillende Jeg kan ikke huske hva det heter det jeg fikk. Jeg fikk satt en sånn nål i handa der jordmor ved hvert kvarter gav meg nye dose smertestillende. Hun sa at det var noen som var ganske nytt, men det var ingenting som var farlig ved det. Da jeg hadde full åpning og skulle begynne å presse kunne jeg ikke få mer av det. Er det noen som skjønner hva det er jeg vil frem til her?????
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 nei, men jeg dytter opp litt for deg.... Kanskje noen andre vet
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Dytter... kan jeg spørre hvor du fødte?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Lite håp for dette i Bergen da altså....
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 i Bergen er jo alt så "naturlig" at... man får jo ikkeno med mindre man har katastrofefødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå