Gå til innhold

Hva med blondt hår?! Liker dere det?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og før dere leser videre, dersom dere har glemt igjen den klypa med salt eller måtte levere inn humoren når dere fikk babyen, gå til et annet innlegg;)

Jeg liker nemlig ikke blondt hår, får sånn derre barbidukkefeeling av det. Og når jeg ser et nydelig lite blondt barn, gjerne med bittelitt krøller, så tenker jeg at når hun bli 16-17 år kommer hun til å sprade rundt og se ut som disse plastikkdokkene...

Jeg liker ikke brunt hår heller, er så mange grå mus og hurper som er brunetter...

Egentlig liker jeg ingen jeg tror jeg... Hmmm...

Eventuellt liker jeg kanskje alle?

Jeg velger nemlig ikke venner etter hårfarge eller utseende, jeg velger dem etter PERSONLIGHET!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ka slas farga har du da?el har du kji hår på hau?

Skrevet

hehe, hva fikk deg til å filosofere så mye over dette sent på kvelden da?:)

Skrevet

Liker best de som er skallet, jeg...så slipper jeg forholde meg til hårfarge. Også liker jeg hverken brune, blå, gule eller grønne øyne. Det verste jeg vet er forresten fregner....ja, også pukkelrygger da. DET er ikke mye lekkert....

Skrevet

Måtte du levere inn humoren for å få baby?

Jeg har igrunn vært innom de fleste farger jeg, pt har jeg riktignok skinnet meg i panikk etter det andre innlegget her inne. Ble livredd for at noen ikke skulle like meg lengre og fjernet alt:p

(evt så er jeg brunette, med barbiestriper)

Skrevet

Alle vet at det bare er brunhårede med krøller som er pene! Det har det da aldri vært noen tvil om. De må også ha blå øyne og korte svarte vipper. Lyse eller lange vipper er blæh. alle unger som har det, eller feil farge på håret er driiiitstygge og foreldrene burde skamme seg over å ha produsert en sånn unge...

Husk også ytringsfriheten min, så det ække lov å si at ikke jeg kan skrive at unger er stygge...

;P

Skrevet

Hah, det er babyer med lilla hår og rosa bart som er tingen, veit du ingenting eller?!?!?

Skrevet

hmm va dæ e som mått levert inn humorn min før å få onge??haha du har væl sånn tiss å bæsj humor du!høres kji vær ut..

Skrevet

haha, du skrev tiss og bæsj på et offentlig forum *rofl*

Neida, innlegget mitt var en liten ironi til en del ufyseligheter og div som har vært her inne med jevne mellomrom... Jeg er litt sånn kardemommelovmenneske jeg skjønner du;)

Og siden du var anonym var jeg usikker på om du var med på tidligere trend, fornærmet eller morsom... vi satser herved på morsom... :P

Skrevet

ha ha så tragisk at dere skal hevne dere på oss med blondt eller brunt hår fordi noen lagde en tråd om rødt hår ! Så bra at dere viser at dere er gode å kaste stein i glasshus da ;) Fytterakkern så mange rakketforskere det er her inne, tipper de fleste i denne tråden har rødt hår.....

Skrevet

Rødt hår er stygt, er jo alltid viggo'n i klassen som har rødt hår ! Slår jo ikke feil det, usj...

Skrevet

nope!har brunt vakkert hår me masse krøllar!!mmhmm

Skrevet

å e syns rødt og blondt e og lækkert!e jo kje all blondinar som e bimbo!

Skrevet

hehehe nettopp! jeg ble kjempe lei meg da jeg så at snuppa mi hadde fått blondt hår og krøller, det værste som kunne hendt meg *glis* :)

Skrevet

æsj! Så ekkelt!

Du har vel vurdert å bytte henne inn mot en ny unge?

Skrevet

24. Akkurat gammel nok til å skjønne bruk og forståelse av ironi.

Der har du litt å lære ser jeg.. :)

Skrevet

hehe ja jeg prøvde å finne ei dame som hadde en brun eller rødhåret unge men det var ingen som ville bytte.. Sikkert fordi ungen min hadde fælt blondt hår ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...