Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Har noen av dere gått sykmeldt hele svangerskapet, eller det meste av det? Og i så fall hvorfor? Jeg er bare nysgjerrig fordi jeg selv har gått sykmeldt i 2-3 mnd nå, og det var liksom ikke det som var planen min...men sånn er nå d:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg var sykmeldt i ca 5 mnd i første svangerskap pga plagsom kvalme fra uke 7 og ut, i tillegg slet jeg noe med smerter i magen innimellom. I dette svangerskapet har jeg vært sykmeldt pga daglig hodepine....som dukket opp på slutten av forrige svangerskap. Ikke noe gøy nei, og tiden hjemme blir forferdelig lang og kjedlig. Kan virke som noen tror man nyter å være sykmeldt, men da har de ingen erfaring på området selv. Ingen ønsker vel det?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Nei, ingen ønsker vel det! Ringte sjefen min i dag og sa at jeg ble sykmeldt igjen. fikk skikkelig dårlig samvittighet, og hadde mest lyst til å grine...så jeg kan ikke si at jeg nyter det helt. har også vært sykmeldt pga kvalme. Den begynner å gi seg nå, men plages med vond rygg så jeg blir sliten med en gang. Tenker litt på hva som er godkjent for å være sykmeldt liksom...om jeg har god nok grunn - og jeg tenker for mye, for jeg blir gal av det. Menmen:)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 I første og andre sv.skap ble jeg sykemeldt rundt 5.mnd pga høyt blodtrykk og ødemer. Holdt seriøst på å klikke da jeg gikk hjemme!!! Kjedet meg jo i hel, og tiden gikk kjempeseint! Var på kontroll i dag (er i uke 24) og det ser ut som historien kan gjenta seg...nå blir det oppfølging hver 3. uke fremover, og mest sannsynlig sykemld snart... Håper jeg slipper det helt enda, er tross alt bare 3 mnd til permisjon, og hadde vært mye kjekkere og jobbe frem til da, eller vetrfall en god stund til...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Var sykemeldt nesten hele forrige svangerskap pga bekkenløsning - nei, det var ikke morsomt, og hadde jeg hatt muligheten ville jeg mye heller vært i jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå