Gå til innhold

Hei Emblamamma : )

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært innpå på lenge, ser desverre at du er her enda. Men hyggelig å se et kjent nick.Er så lenge siden jeg var på logget at jeg hadde glemt passordet mitt..he he!

Men nå snuser jeg rundt her igjen, IKM tider for min del, og hjernen går trill rundt av forventninger, og alt som skjer med oss BliGravid damer i IKM tider. Ble spådd av tidlig i desember tror jeg, gravidiet i januar el mars. Så det slo jeg meg skikkelig til ro med, så derfor har nok aktiviteten her inne også bllitt mindre, noe som er veldig bra for psyken min!

Hadde ikke sett profilene før, veldig morsomt å se deg :o) Har ikke hatt tid til å gjøre noe særlig med min enda.

Ville bare si hei...så du drev å dyttet :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7636464-hei-emblamamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :o)

Se der ja! Der var du Minni! Deg husker jeg veldig godt igjen!

Hvordan har du hatt det? Med jul og nyttår og det hele?

Ja, jeg driver å dytter innlegg vettu...hehe...den store dytteren!

Godt for meg å se et kjent nick igjen også, er mange nye nick her nå!

Det er jo noen av de gamle som har strevd lenge som har endelig fått det til. Om du spør meg om nick så er jeg dessverre ikke god på å huske. Du kan vel spørre om det er noen du lurer på om har blitt gravid ;o)

Har el-smerter for tiden jeg da...så el skjer enten idag, imorgen eller overimorgen. Jeg har begynt å tempe...hehe...tenkte å få litt mer oversikt over syklusen/el. Dette er min første sylus hvor jeg temper, så jeg er veldig spent på hvordan dette går!

Har prøvd meg på å spådd jeg også, men det er jo aldri noen som har tid! Vil bare ha et lite håp å klamre meg til.

Jasså, du er med i septemerklubben du da :o) Selv er jeg i augustklubben, men er ikke aktiv der i det hele tatt lenger. Det er jo ikke liv der inne i det hele tatt! Så da er jeg heller her. Er fint lite på dib også, hender jeg kikker innom av og til, men that's it!

Klem til deg, håper jeg ser litt mer av deg her inne framover c",)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7636464-hei-emblamamma/#findComment-7636667
Del på andre sider

Hei Emblamamma :o)

Å ha en 1 åring i huset ved juletider, er jo helt magisk! Å se lykken og forundring og all den spontaniteten som en 1 åring uttrykker er helt fantastisk. Nå forteller jeg venninner som har mindre barn....bare vent til de blir litt større og får med seg noe. For å si at en 1 åring ikke skjønner noe, det er bare tull synes jeg. Andrea fant seg to favoritt julekuler, som hun gikk rundt å bar på. Hengte de pent på plassen sin, og tok de ned igjen. De første morningene når hun så juletreet gikk, det i: oj, oj, oj oj, og masse peking. Nå peller hun med seg julekuler på butikker også, så må passe på. Definitivt den kuleste julen på mange år. Medisterkaker, julepølser, knadd i poteter og kålrot har gått ned på høykant. Spist flere dusin klementiner, og masse pepperkaker! Som du skjønner, bare lykke fra ende til annen.

Borstett fra at bestemor ble innlagt med lungebetennelse 1 juledag. Det har jo satt en skikkelig demper på feiringen, totalt sett. Men nå er besteforeldrene på gang igjen :o) Vi har vel alle vært mer eller mindre syke siden september, men blir nok bra til våren igjen ;o)

Ang våre framtidsdrømmer, så hadde jeg skikkelig EL-smerter en stund etter jeg fikk tatt ut den fordømte spiralen (angre angre). Men som pp'ene har kommet og gått har jeg hatt mindre EL-smerter, og denne ingen ting. Men vi har forsøkt å praktisere ... annehver dag. Mannen min tar ansvar, og er strålende fornøyd med å være aktiv prøver ;o)

Som sagt er det IKM tid, og jeg håper på at vi er velsignet med en ny september spire.....ååååhhhh denne lengtingen :o) Jeg tror ikke det.....men håper.... Har noe murringer, og brystpreng...kjenner nok tante på gangen ja!

Twig spådde meg som sagt gravid i januar el mars. Det gav meg ihvertfall håp om at jeg kommer til å bli gravid igjen. Fryktet at svaret skulle bli ...."kan ikke se noe graviditet på deg nærmeste framtid". Men slik ble det jo ikke :o)

Blir spennede å høre om FFcharten din. Har tittet så vidt på det, men foreløpig blir det for avansert for meg. Og mannen min skyr eggløsningstester, og alt annet som får dette babylagingsprosjektet vårt til å ikke virke spontant. Men om tante rød kommer nå, bestiller jeg meg en time privat hos gynokolog. Fast legen bare føyset av oss, når vi nevnte at ting tar litt lenger tid enn ønskelig. Det er bare så fryktelig irriterende svar!! Har fått det til en gang!!! Hvorfor funker det ikke NÅ!!!!

Nå får du hele meg dumpet ned i fanget ditt!...Fantastisk at andre erfarne prøvere er på 1 trim. Ehhh....husker ikke hvem jeg savner enda. Gla for at jeg kjente igjen noen her. Litt i samme båt vi to, like gamle, lik alder på barn, og prøvd litt lenge.... Skal nok gå snart....

Nå må jeg avslutte. Skal se på Gray Anatomy i opptak sammen med mannen.

:o) Snakkes senere :o) Du skal nok få vite hvordan denne pp går, er på dag 37, når jeg kommer til 40 begynner jeg å teste...om jeg kommer dit da? Lykke til med EL ;o)

Klem fra....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7636464-hei-emblamamma/#findComment-7637273
Del på andre sider

Hei og hallo :o)

Joda, jeg skjønner hva du skriver vettu ;o) Er ikke så fin på det jeg ser du, bare når jeg selv skriver feil....hehe! Er litt pedimeter...er det ikke det man kaller de som er litt nøye av seg?

Julekuler ja....tihi....synes jeg ser henne, så søt da :o) Embla gikk i sin kusines pensko hun da...hihi...og hun er 13 år! Tror Embla får skikkelig skodilla når hun blir eldre ja! Embla ble også totalt fascinert av fyrverkeriet, pekte og stod i .....masse lyder kom det også. Dagen etter måtte vi ta henne til vinduet fordi hun skulle se mer fyrverkeri....tihi....men da var det jo ikke noe mer...så søte i den alderen.

Som sagt i den private meldingen jeg sendte deg så fikk jeg endelig svar fra spådamene :o) Hjelper å klage litt :o) Ble spådd april/mai....jeg skal nok ha en spire før den tid ja! Det har jeg bestemt! Vi skal begge ha en spire nå!

Alle de tankene som du går rundt med går også jeg rundt med, så du skal ikke føle at du dumper ned i fanget mitt! Er så godt å høre andre som er i samme situasjon :o)

Ha en fortsatt fin torsdagskveld ;o)

Klem klem.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7636464-hei-emblamamma/#findComment-7650331
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...