Gå til innhold

Modningsakupunktur

envi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mange nåler satte de? og hvor?

Hvor mange behandlinger fikk du/måtte du ha?

Hadde det noen virkning? Er det noe du ville ha prøvd igjen?

Hvor lang tid tok det fra første behandling til fødselen startet? (Uke nr.)

Når kom beibien i forhold til termin?

(Jeg har fått akupunktur mot svangerskapskvalme og som smertestillende ved første fødsel, men god virkning begge gangene)

Dette ble mange spørsmål, men jeg er så spendt på å få vite om det er en liten gutt eller ei lita tulle i magen:-) Jeg er 38+1 i dag, så jordmor ville begynne å sette nåler på meg nå i helga.

Bare svar ja du - hvis du har hatt god effekt av akupunktur på andre ting så virker nok dette bra på deg også. Ikke alle som "tar" akupunktur like godt.

Jeg hadde det sist. Jeg brukte i følge jordmor lang tid på å respondere på behandligene - jeg måtte ha hele 3 ganger. Var da 40+4 og tok annenhver dag. Fødselen startet etter 3 gang, men jeg hadde kraftige kynnere etter hver gang. Fødte 9 dager over termin.

Ble også strippet samtidig med aku. (De tøyer med fingene for å lage åpning). Strippingen var vond, men ikke akupunkturen. De satte nåler på hendene og magen tror jeg - husker ikke hvor mange det var. Merket det nesten ikke.

Jeg gjør det gjerne igjen ja, men kommer da til å starte behandlingen i uke 38 tror jeg...he.he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...