Gå til innhold

Noen som kjenner igjen disse symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt andre svangerskap, og er nå i uke 22. I og med at jeg har vært igjennom ett før, vet jeg selv at de smertene jeg har hatt i det siste ikke er strekksmerter som de fleste mener å tro. Jeg har gått i èn uke med smerter helt nederst i magen, nede ved lysken tror jeg, mest på høyre side. Så ille til tider at jeg ikke kan gå oppreist.Det er ille når jeg skal reise meg etter å ha sittet en stund, inn og ut av bil hvor beina må løftes osv. I høyre rumpeball har jeg en "stikkende" smerte som kanskje er en isjiasnerve?Jeg var smånervøs for for tidlig fødsel, fordi jeg i tillegg hadde ofte kynnere og var øm og hadde murring i korsryggen. Det kjennes bedre i dag, og håper det ikke er noe galt..Kan det høres ut som begynnelsen på bekkenløsning??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, synes d.. ta deg en tur til legen og få en henvisning til fysioterapaut for en utredning :) lykke til :) hilsen en med bekkenløsning som begynnte med samme symtomene ,og som har veldig god nytte av fysioterapi og egentrening :)

Skrevet

Takk for tipset. Kan en forverring av bekkenløsning forhindres ved hjelp av fysioterapeut i svangerskapet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...