Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 noe spesielt merke jeg bør se etter?=) Hvor gammel bør barnet være før man tar den i bruk?
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 ikke akkuratt svar på det du spør om. men sier bare vær forsiktig. ikke bruk den for mye. er vist ikke bra for barnets ben osv. hørt tre tilfeller hvor ett bran har sittet i gåstol fra rundt 6mnd alderen og di tre gikk ike føre di var nesten to år. og to av ungene krabbet da di var fem. di fikk beskjed på HS og kvitte seg med den. men ikke hvet jeg hvor mye di brukte den d. kan jo hende si satt der fra di våknet om morgenen til di la seg om kvelden. jeg hvet kunn at jeg skal ikke ha. snuppa her er 8 mnd og tatt to skritt helt alene. men jeg kan ta feil. men sier det jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 hm...trodde gåstol var noe alle hadde jeg....=S
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 kan jo hende det. men jeg har det ikke og skal ikke ha det. syntes di kan lære tingene selv. men kan hende det ikke har noe og si om senere. bare hvet det stoppet en del utvikling på di tre jeg hørte om.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 æsj,da mistet jeg lysten på å gi sønnen min gåstol altså... H.I
Veravera Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Gåstol er djevelens verk i følge alle landets helsessøstre og fysioterapeuter!! Invester heller i en litt tjukk og god yogamatte;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå